Ei toimi, ei sytytä. Siinä on teidän ongelma. Jokerit ja HIFK vie teiltä tunteen. Jotain pitäs kaivaa Espoosta, mutta ei "oon Matinkylästä tai oon Leppävaarasta" sytytä ketään. Keksikää jotaion, tai lopettakaa... Jengi on ihan jees, asenne on jees ja velmennus ihan ok, mutta ette saa tulosta, koska ei teitä kukaan seuraa. Identiteetiä kehiin.. Hyvä/paha Blues on parempi, kuin Blues.
Nää tulee Jokerit fanilta.......
Ei onnaa
Variantti
3
81
Vastaukset
- Espoosta oon
Blues on aivan turhake. Voisi lopettaa todellakin. Me espoolaiset emme tarvitse koko lajia. Persuilua se vaan on.
- jauhot suuhun
Hah, ei kiinnosta vai. Bluesin katsojakeskiarvo oli viime kaudella lähes 5000 vaikka joukkue oli sarjan häntäpäässä. Miten sen selitätte, narrit? :)
Haha :)
Ottakaa myös huomioon että Espoossa 250 000 asukasta kun taas Helsingissä yli 600 000. Eli Jokereilla pitäisi olla yli puolet enemmän katsojia otteluissaan kuin Bluesilla, mutta ei ole, koska niin moni vihaa Hjallliksen venäläistä ostojoukkuetta. - KIEKKO-ESPOO
Ei kulje peli .PUUTTUU SALONOJAN MILJOONAT !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738