Ei toimi, ei sytytä. Siinä on teidän ongelma. Jokerit ja HIFK vie teiltä tunteen. Jotain pitäs kaivaa Espoosta, mutta ei "oon Matinkylästä tai oon Leppävaarasta" sytytä ketään. Keksikää jotaion, tai lopettakaa... Jengi on ihan jees, asenne on jees ja velmennus ihan ok, mutta ette saa tulosta, koska ei teitä kukaan seuraa. Identiteetiä kehiin.. Hyvä/paha Blues on parempi, kuin Blues.
Nää tulee Jokerit fanilta.......
Ei onnaa
Variantti
3
95
Vastaukset
- Espoosta oon
Blues on aivan turhake. Voisi lopettaa todellakin. Me espoolaiset emme tarvitse koko lajia. Persuilua se vaan on.
- jauhot suuhun
Hah, ei kiinnosta vai. Bluesin katsojakeskiarvo oli viime kaudella lähes 5000 vaikka joukkue oli sarjan häntäpäässä. Miten sen selitätte, narrit? :)
Haha :)
Ottakaa myös huomioon että Espoossa 250 000 asukasta kun taas Helsingissä yli 600 000. Eli Jokereilla pitäisi olla yli puolet enemmän katsojia otteluissaan kuin Bluesilla, mutta ei ole, koska niin moni vihaa Hjallliksen venäläistä ostojoukkuetta. - KIEKKO-ESPOO
Ei kulje peli .PUUTTUU SALONOJAN MILJOONAT !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184