Jotenkii mä oon aina ahdistunu kun oon laittanut housut jalkaan. En oikeen tiiä miks. Onhane housut käytännölliset arkiaskareissa, mut siltikii. Kaikki mun kaverit on sitämieltä että housut on ihan jee! Ihmettelevät vaan ku mä oon aina vaan hame pusero/mekko -linjalla. Neku oikeestaan on vaan juhlissa ja joskus kesällä hameessa/mekossa. Talvella kovimpien pakkasten aikaa ku on oikeestaan pakko ahtautua housuihin, niin sitten laitan housut. Joskus jo tuntuu siltä että on jotenkii liian likkamainen jos tykkää yleensä pitää hame/mekko, tai ainakii on sit jonkinlainen hienohelma tms. Ärsyttää vaan, ku erityisesti jotkut tuntemattomat muijat mulkoilee tyyliin, et mitähän toikii nyt on olevinaan hepeneissään. Pitäis vaan olla farkuissa ja topissa/puserossa niin sit on ookoo. Liika koreus tuntuu olevan kiellettyä ainakii täälpäin. Jos tää nyt sit ees on koreilua.
Housuissa ahdistaa!
Vekkihamonen
1
166
Vastaukset
- ihanaa1
Pidä vaan hameita jos itse siitä pidät, minäkin pidän enemmän aidoista naisellisista naisista jotka pukeutuu naisellisesti, ei tuo mitään koreilua ole.
Musta t-paita ja farkut tai legginsit täysin turn-off.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225474- 324810
- 282721
- 342344
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191647- 121591
- 231462
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons251429