Morjes böndet!!! Joudun pakkaa audin ja muuttaa stadista pariks vuodeksi karkkilaan. Kelasin vaan, että antaako paikalliset helposti tussuu, kun tulee stadista komee mies.?
Stadista-karkkilaan panee?
16
748
Vastaukset
- Perse-erkki1
Kyllä varmaan tulet saamaan täällä munaa. Ole huoleti. Ja monelta.
- olet miesten mies
Varmasti lohkeaa, sillä jos ovat isäänsä tulleet niin antavat jos taas äiteihinsä niin pyytävät.
Toivottavasti et ole "niitä" audi miehiä joiden kanki lerpahtaa kun hommiin pitäisi alkaa , mutta on täällä pari homoakin juuri tuollaisia audimiehiä hoitelemaan, jotta tervetuloa vaan. - stadi100
Kovat on pojilla puheet. Eiköhän mekin kylillä törmätä. Ja joskus laivalla jo 2 karkkilalaista muijaa hoitelin samaan aikaan. Kumpikin seurusteli. Varmaan teidän onnettomien akat. Noi saipahan leidit stadilaista kullii.
- merellepäin
ai sulla on kaks kullii kun hoitelit yhtaikaa, onpa jutut.
- donhuan69
säälistä sait
- 10+18
merellepäin kirjoitti:
ai sulla on kaks kullii kun hoitelit yhtaikaa, onpa jutut.
eikö nämä ole aivan normaaleja helsingin panomiesten juttuja?
- huh huh
Kyllä on sairaat ja lapselliset kirjotukset hesalaisella
- kyllästynyt tohon
Hei stadilainen etkö vois jo lopettaa noi pimeet satuilut aikamies ja diivailee asijoilla,joista ei taida itse tietää mitään,perheellisenä annan hyvän neuvon aikuistu !
- äly hoi
Lopeta toi lässytys,ei meistä kukaan jaksa tollasta kuunnella,hanki elämä äläkä valita,eiköhän sulle löydy jotain muutakin tekemistä,kuin keksiä älyttömiä juttuja !!!!!!!!!!!!
- 2 lasta 19 v
Netissä valittaa tollasta josta ei mitään taida tajuta kirjotukset viittaa siihen et ihan kakara asteella !
- Opettaja 66
Pidä Audi käynnissä, nokka tielle päin ja bensaa reilusti! Josko pitää lähtee takasin rivakasti! Tervetuloa ja tervemenoa.
- Wanha witsi
Miksi kullissa on nuppi?
Tamperelainen: koska TYTÖT tykkää.
Stadilainen: Koska POJAT tykkää.
Turkulainen: Ettei nyrkki LIPSAHDA runkatessa otsaan. - Nysvälä.
Ei Karkkilassa ole alle 35v naisia.
- korpikuusen kanto
Eikä autoteitä, peltoa ja metsää vain.
- kopa1
Moro stadin mies,tuutko panee mua peppuun ,toivottavasti sulla on iso.
- Vode 666
EI sun tartte vaivaa nähdä, tulet vaan paikallisiin baareihin ni het munahaukat kimpussa jos "puuma"? baariruusut käy... Pässissä parhaiten flaksi käy; toki voit myös kuonoos saada.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717