Mitä olette hankkineet 40 täyttäneille ystävillenne? Perinteiset korulanjat tuntuvat jotenkin niin tavanomaisilta, että tämä kyseinen ikä olisi juuri sopiva humoristiselle lähestymiselle, mutta kuitenkin tarpeellisille asioille.
40-vuotislahjat
3
128
Vastaukset
- rouvabukee
Minä kun täytin 40 sain sisaruksiltani Hyasintin Pokka Pitää pari tuotantokautta ja tietysti puhtaita, uusia pyyhkeitä. Lahja sai kyllä hyvät naurut ja kieltämättä olen nauttinutkin.
Itse olen ostanut lahjaksi mielenkiintoisia juomavalikoimia. Valinta on tehty usein pullon ulkonöän perusteella, ei sisällön. Mansikki-likööri on nyt ollut suosiossa.
Aamutossutkin ovat ihan kivat, reinot tai ainot, mitkä nyt tyyliin sopii. Siellä nettikaupassa oli muitakin ihan kivoja malleja, odotan viiisikymppisille niitä lehmätossuja. - Keski-ikä
Pierupussi, Gogolin novellikokoelma, pontikkasinappia tai perämoottori. Joku noista ihan ihmisestä riippuen.
- tiksis niksis
Huumoria ehkä vähän. Kallista kyllä, jos kaiken ostaa.
Kylpytarvikkeita: (sauna ajao) saunakiulu -ja kauha, vihta (tuore/pakastettu), saunahattu, froteinen/pellava kylpytakki etc.
Urheilutarvikkeita: (peruskunto) juoksulenkkarit, tuulenpitävä/hengittävä ulkoilupuku, sykemittari, askelmittari, golf-varusteita etc.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068