Tre:n miitti 27.11.04

siNisilmämutteityhmä

Tre:lla on taas perinteinen 30 :n pikkujoulumiitti la 27.11.04 ravintola amarillossa klo 18...tervetuloa mukaan:-)
Majoituksia kannattaa kysellä mm. omenahotellista, iltatähdestä ja muistakin hotelleista.

25

7248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SixtenM39

Saako mennä kotiin yöksi? *hih* ;))

• Yoda

Mihin hotlaan porukka on menossa, voitaisiin vallata yksi ja sama hotla, itse suosittelen omenahotellia. Kommentteja, please

• heh

pääseeks sinne 15 kesäisetkin,,,kun nii,,,hotlaa,,ihan omanahotlaa,,,ihan on kielikin keksitty,,,

• Tulossa

Mikä se ommpuhotelli on ja millainen..ja mitä maksaa? Mä taidan mennä cumulukseen..vai saanko..*nauraa*..mutta mukaan tuun kuitenkin..

• SixtenM39

• Yoda71

Jos onnistut saamaan cumuluksesta huoneen niin hyvä, itse jouduin varasijalle miljoona, kaikki hotlat tuntui olevan täynnä

• hotelli

• multikama

• Sara-Sofia

Mikä ihme siinä on että nää miitit pitää aina aloittaa noin aikasin illasat, parei tuntia myöhäisempi ajankohtakin auttais monia pääsemään mukaan kun ei tarvitsisi tapella lapsenvahti ym ongelmien kanssa niin kovin, esim jos tulee muualta kun kyseisestä kaupungista, kaikki kun ei ole lapsettomia tai muuten lapsellisia sinkkuja

• 383

Taisin saada huoneen hotellista, ei tarvi ottaa sitä pumpattavaa korkitonta patjaa mukaan *terkkuja kuopijjoon* :D

• kirsikka

Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??

• heippati
        kirsikka kirjoitti:

Olen vuosia Chattaillut 30 huonees ja nyt olen pohtinut,että uskoltaisko lähtee miittiin marraskuussa.Joittenki kaa olen jutellut privassa...mut ylellä ei minua näy juuri,mitä nyt tervehdin.Eli mistä tunnistan...kyseisenä ajankohtana muun porukan??

Ei muuta kun sekaan vaan!!Samassa ravintolassa ovat siis näillä näkymin 30 -huoneen lisäksi Tampere-huone,joten luulenpa,että törmäät pakostikin johonkin meistä!!Tietysti voisi vaikka ryhmittyä aluksi johonkin päin ravintolaa ja sillai(?),mut tiedä sitten mitä muut miettii.Mutta jos ei muuta,niin nähdään siellä!!!=)

• 383
        kirsikka kirjoitti:

mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
        Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :D

• kirsikka
        383 kirjoitti:

mäkin paukkasin ekan kerran viime ystävänpäivänä miitiin ja suoraan kuopijjoon asti. Hauskaa oli ja sai paljon uusia tuttuja.
        Meidät varmasti tunnistaa, kun on liian sekalainen lauma jossain mölisemässä :D

Juu mitä sitä vatvoo eestaas.Lähempä siis katseleen teitä kaikkia:)

• justeeri
        kirsikka kirjoitti:

mää en viel tierä tuunko vai en....

• Simpukanhelmi
        kirsikka kirjoitti:

kiva juttu, kun miitti on kerranki Nääslandiassa, eikä aina Helzsingissä :)

*Thumbs UP - Wirn*

• harkinnassa

pitääkö johonkin/jollekulle ilmoittautua etukäteen vai riittääkö että ilmestyy vain paikalle? Ja sitten näin ensikertalaisena vielä se, että onko käytössä jokin nimilappu-systeemi vai meneekö ilta kyselyyn "kuka sä oot? ja itsensä esittelyyn?

• Yösijaa vailla

Tampereella hotellit silloin täynnä.. eli mitäs nyt???

• siNisilmämutteityhmä

Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)

• yks vaan...

• pasimycin
        siNisilmämutteityhmä kirjoitti:

Juuh...ainakin mä laitan lapun rintaan ja yritän muistutella siitä asiasta lähemmin muitakin:-)

..rintaan laitat sen lapun...sitä tässä vaan että varmasti sitten tunnistaa..

• Katsoin juuri netistä
        Yösijaa vailla kirjoitti:

Tampereella hotellit silloin täynnä.. eli mitäs nyt???

Kyllä ainakin äsken (5.10.2004 klo 17.10) omppuhotellissa oli tilaa.

• Minä mukaan myös

• Mie tässä muistin viikonloppuna et son miitti tulos.. Ilkeisköhän tuota kysyä että ketä sinne on tulos niiku? En mä tiedä tulostani vielä mutta mies tuossa ehdotti että lähdettäs yhdessä vaikka jouluostoksille Treelle sinä viikonloppuna.. Jättäsin ukon vaikka siks aikaa hotelliin kun miittailen *punastus* Vai saiskos hääkin sit tulla messiin?

..jatketaan juttua sätissä asiasta....

• Huitukka

Ukon hotelliin jättäisit, etkö kehtaa häntä näyttää vai pelkäätkö että joku kiinnostuu.

Minä olen oman Ukkoni kanssa ollut kaikissa miiteissä yhdessä ja hauskaa on ollut, ota mukaan vain.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      4973
    2. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4209
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      173
      2311
    4. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      16
      2077
    5. MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!

No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1878
    6. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      96
      1706
    7. TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa

Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka
      Maailman menoa
      171
      1473
    8. OP Kaskimaa

Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.
      Kuhmo
      30
      1218
    9. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      91
      1174
    10. Viimeiset helmiterveiset

kaivatullesi tähän alas 🙇💙
      Ikävä
      94