Hei!
Olen lähdössä Kuubaan parin kuukauden kuluttua ja onko Teillä tieoa miten visa electron toimii Varaderon alueella? Toisin sanoen pankkiautomaatilta nosto.. Olen yrittänyt etsiä tietoa netin ihmeellisestä maailmasta, mutta eipä ole oikein löytynyt ainakaan ajankohtaista.
Kiitos!
Visa electron
4
342
Vastaukset
- elektoooni
ei ole mitään syytä sanoa miksi ei toimisi.Ainakin Havannassa ja Trinidadissa nosto Elctronilla onnistuu....
- Adapteria etsin
Tästä liikkuu monenlaista tietoa. Olen itsekin lähdössä Kuubaan ja selvitellyt kaikenlaisia asioita, jossain kuitenkin luki että Visa electron ei kävisi - mutta nyt en löydä sitä mistä sen luin. Mutta jos em. henkilöllä on toiminut niin kaipa se sit onnistuu, ehkä kannattaa ottaa vararahasto mukaan kuitenkin.
- -alkuperäinen-
Hei, sen vuoksi tiedustelenkin, kun olen myös lukenut että toimii ja toisaalta taas, että ei toimi.. Täytyy siis jatkaa tiedusteluja ja matkakin hurjaa vauhtia jo lähestyy :-)
- typerääinttämistä
alkuperäiselle:haluatko nähdä pankkitositteen nähtäväksi vai miksi jatka "tiedusteluja".Usko jo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402919
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010