Tämä on toinen luotettava IOK-opettaja.
http://acimmentor.blogspot.se/
Ihmeiden Oppikurssiahan ei pidä sekoittaa mihinkään muuhun opetukseen. Sillä on aivan oma teologiansa. Toisaalta se ei ole ainoa olemassaoleva tie (muodon tasolla) pelastukseen.
Itse olen aiemmin kirjoitellut paljon IOK.sta esim tällä palstalla ja Hakomajassa ja sanon tässä että jos minun tekstejäni ja keskustelujani luette niin lukekaa niitä KRIITTISESTI. Olenko kirjoittanut egoni vain Pyhän Hengen ohjaamana? En ole enää lainkaan varma kaikesta mitä olen kirjoittanut ja eritoten missä "hengessä" olen kirjoittanut.
Liz Chronkite
acimlai nen
1
127
Vastaukset
- Portinvartia
Jokainen lukija kuulee sen minkä kykene tai haluaa kuulla ja nähdä. Voit aivan hyvällä syyllä anataa itsellesi anteeksi innokkuutesi opiskelemaan.
Siis lausuitpa mitä tahansa lukijan asennetta ei pysty ohjailemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225164- 254358
- 272471
- 342254
- 371998
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191597- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211257Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101174