Nummelanharjulla siellä missä ovat hiihdon "lähtö" ja "maali" pisteet, on haudattuna aarre, noin 60 000 euroa puhdasta rahaa. Aarre on haudattuna ihan sen valvojankopin viereen etelän suunnalle, tarkempia kordinaatteja en voi kertoa.
Aarteen hautasi aikoinaan syöpäsairas vanha mies, joka halusi ilahduttaa varoillaan tulevaisuuden Vihtiläisiä. Se on sieltä ihan vapaasti otettavissa, itse löysin tiedon vanhoista asiakirjoista. Rahaa en itselleni kaipaa, eikä aarteenetsintään oikein ole aikaakaan eikä viitsimystä.. mutta ajattelin nyt jakaa tiedon, jotta joku voisi käyttää tämän tilaisuuden hyödykseen, mieluiten joku hiukan vähävaraisempi, niin se aarteen hautaajakin tahtoi. Hän ei kuitenkaan halunnut lahjoittaa rahoja suoraan, koska hänestä mitään ei pidä saada suoraan nenän eteen.
Nummelanharjun salaisuus
Paljastus
4
530
Vastaukset
- Pera75
Ei ole enää. Kävin hakemassa. Kiitos vielä sulle, kun kerroit. Uus auto jo tilauksessa.
- Mitäs mä.
Paljonko siellä niitä jemmoja on kun kävin eilen ja rahaa löytyi kuvatusta paikasta KIITOS vinkistä. KÖYHÄT KYYKKYYN.
- hyväyritysjollekkin
Aijjaa , oliko hakannu euroja jo ennen EU ta. Eli rahanväärentäjä on ollut.
- Grahn
Pärkkele, oon siellä nyt kaivanut kohta 2 kuukautta. Koiranpaskaa tullut vain esiin. Taisit puhua omiasi aarteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254388
- 282521
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184