Hei,
Jos teillä on ollut kys. lääkettä, niin millainen määrä?
Ketipinor
2
215
Vastaukset
- Epävakaa
On ollut nyt vuoden ja annos 2x25mg iltaisin. Pistää nukuttamaan ja tuolla annoksella käyn normisti töissä mutta en polta pinnaa joka käänteessä. Aluksi oli jotain tuntemuksia ihan kuin olisi vaikuttanut jollain lailla näköön mutta nyt olen tottunut siihenkin.
Lääkäri sanoo että on tosi pieni annos ja antaa ainoastaan aikaa reagoida asioihin rauhallisemmin. Toimii mulla! - OCDF24
Minulla on pieni annos eli 25 mg iltaisin. Tarkoituksena pienentää seuraavan päivän ahdistuneisuutta. Väsymys tulee iltaisin, ja välillä päivät on helpompi saada käyntiin ilman ahdistuneisuutta. Välillä taas en on vaikeampaa. Olen silti kokenut lääkkeen hyväksi ahdistuneisuuden hallintaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086917- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483826Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513508
- 1883455
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242959- 672664
- 462501
- 131884