www.piercin.fi webstore EPÄLUOTETTAVA!

Pettynyt7

Tilasin korun 7/2013, mikä tulikin nopeasti. Koru ei miellyttänyt ja kysyin heidän nettisivujen kautta palautusohjeita. Palautin korun, mutta rahojen
takaisin saanti ei ole tähän päivään mennessä onnistunut! TODELLA SURKEAA
ASIAKASPALVELUA! EN SUOSITTELE KENELLEKÄÄN! Vaikka laittaisit kuinka monta
asiakaspalvelupyyntö-viestiä sivujen kautta, eivät vastaa, eivätkä kerro koska rahat
palautuvat. Omat rahani olleet heidän tilillään jo yli 2kk (7/2013), joten kukahan maksaa minulle rahoista korot?
Koskaan aiemmin ei minulla ole ollut ongelmia nettimyymälöiden kanssa, mutta
PIERCING.FI ei kertakaikkiaan ole toiminut millään tavalla kehuttavasti. Suorastaan
SURKEAA TOIMINTAA JA ASIAKKAIDEN KUSETUSTA! Pidän tätä jopa kiusantekona! Olen laittanut viesteihin, että otan yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, jos en saa jotain infoa rahojen palutumisesta, mutta tämäkään ei ole auttanut. JOUDUIN PISTÄMÄÄN ASIAN KULUTTAJA-ASIAMIEHEN HOIDETTAVAKSI. Miettikää ihmiset tarkkaan, jos meinaatte tilata kyseiseltä firmalta. Uskon, että on varmasti paljon parempiakin nettifirmoja joista koruja ostaa ja hommat toimivat.

3

144

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkki

Kannattaa tilata Crazy-factory.com :ista. Olen tilannu kohta kaks vuotta niiltä, ja tosi halpa, laadukas, ja asiakaspalvelu on kohdallaan. Toimituskin on iha sika nopea.

• Elise5

Joo ja vinkiksi kans et kokeilkaahan www.klscandinavia.com sivuja. Nopeat toimitukset ja aina jotain pientä kivaa ylläriä on saanut mukaan myös ja olen palauttanut ja vaihtanutkin ja aina on onnistunut. Asiakaspalvleu reagoi tosi nopeesti.

• Elise5

Heippa kävin muuten katsomassa noita kyseisiä piercing.fi sivuja ja yksi huolestuttava piirre oli se, että en löytänyt kyseisen firman y-tunnusta ollenkaan...tämä on aina yks seikka, josta kannattaa huolestua ja hälystyskellojen kilkatus pitäisi alkaa. Info sivu sieltä vaivoin löytyi, mutta mitenkään he eivät noita yhteystietojaan kovin auliisti sivuillaan mainosta eli kun yhteydenottokin jo tehdään kovasti vaikeaksi homma todellakin haisee...palaneen käryä siis.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5184
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4358
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2471
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1918
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1597
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1531
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1257
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1174
    Aihe