Mietin miltä palstalta saisin asiantuntemusta tähän aiheeseen ja päädyin tänne...Olen keski-ikäinen nainen, työni puolesta talvisin päivittäin ulkona, ja käteni palelevat todella helposti. Viime vuosina olen alkanut kärsiä myös ns. valkosormisuudesta, ja tuntuu että ei sellaisia käsineitä ole joissa käteni pysyisivät kunnolla lämpiminä. Mitkä teidän kokemuksenne mukaan ovat todella lämpimät kintaat joissa kädet eivät palele kovallakaan pakkasella tai viimassa? Olen testannut akkukäyttöisiä, lämpiäviä sormikkaita ja kintaita, mutta ne eivät ole vakuuttaneet, eivät mielestäni lämpene tarpeeksi. Ajattelin hankkia alukäsineiksi Ruskovillan lapaset, ja netistä olen katsellut joitain kintaita; Canada Goose, Marmot Expeditoin, Hestra Army leather, Kombi Down Supremacy...Ovatko mitkään edellämainitut kenellekään tuttuja, tai millaisia kintaita suosittelisitte?
Lämpimimmät kintaat?
Jäänäppi
0
264
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396885
- 323888
- 453270
- 342834
- 162652
- 372228
- 162176
- 342040
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482027- 341920