Pistetään nyt tännekin foorumille.
Selain on Firefox.
Ennen Googlen hakuikkunassa oli ylhäällä musta palkki, jossa oli nämä Sinä, haku, kuvahaku, kartta, YouTube, kääntäjä, yms. aina valittavissa.
Nytkin ne löytää Googleikkunan oikeasta yläkulmasta Sovellukset täplänappulalla, mutta ovat hankalammin otettavissa.
(Kääntäjää klikatessa kyseinen musta palkkikin ilmestyy paikalleen, mutta häipyy taas, kun kääntäjästä poistuu.)
Milläköhän kätevän palkin saisi taas jatkuvasti esille?
Googlen palkki hukassa
Vaikeeksi meni
2
220
Vastaukset
- hhh666
No sama juttu enkä tiedä mihin meni. Ihmeellinen ongelma enkä saa minä ainakaan korjattua.
- two to baar
aivan sama tilanne, luulin klikanneeni epähuomiossa jotain, mutta ilmeisesti en, kun muiltakin se katosi.
olen kokeillut toolbaarista lähinnä kaiken ja lähden kohta itse baariin kun ottaa pattiin nää vehkeet.
laittakaa infoo jos saatte sen toimimaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225254- 254408
- 282561
- 342264
- 372008
- 151938
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194