Yöaikaan ulkona alasti

Ekaterina.

ah juoksin viime yönä täysin alasti ulkona ja kadulla ihanan vapaa tunne tuntui todella ihanalta. Yöaikaan ulkona alasti juoksentelu on parasta mitä tiedän suosittelen kaikkia kokeilemaan

25

4477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oooooooollllllll

Sääli jos joku näkee sinut rujon alasti linkuttamassa.

• mistä oot karannu

Hullu mikä hullu.

• mahto tulla vilu

Hauska

• nudistipoika

Mulla on tapana käydä alasti öisin ulkona tupakalla

• kivaakosesitten

Ja kohta olet putkassa.

• nakedpokemon

mä käyn öisin alasti pelaas pokemonia suosittelen kokeilemaan on kivaa

• verkkokalvotpalaa

voi ei. päästikö ne sut jo pois taas?
      mää en kestä.
      kaikki heiluu ja roikkuu ja..... yökh.

• Anonyymi

Alasti on kivaa juosta yöllä ulkona

• Anonyymi

ja päivälläkin. Minä olen uinut ilkosillani keskellä päivää täpötäydellä uimarannalla, joka ei ole edes mikään nudistiranta...

• Anonyymi

Kesäyönä rannalla ; " rantavedessä on ihan hillua, kun vesi hivelee pill...ööö.. polvia"

• Anonyymi

Vaihtakaa lääkitystä.

• Anonyymi

mä juoksen joku päivä alasti metsässä kun Padasjoen naku kymppi peruttu taas

• Anonyymi

Mä juoksen aina alasti lampeen.

• Anonyymi

Mitä ihmettä juuri luin?

• Anonyymi

Jos asuisin maalla tai yksin korvessa niin mikä jottei. Täällä meillä tulisi pidätetyksi tai pääsisi hengestään tuollai. Oli aika kylmä yö muuten :)

• Anonyymi

Alasti on mahtava juosta kesä kuumalla ulkona öisin vaatteet voi laittaa reppuun juossun ajaksi alkkarit siis vain kun poika ja mies voi kulkea ilman paitaa missä vaan niin on helppo viuhattaa alasti

• Anonyymi

Hyvin olisi tarennut viime öinä. Naisilla enemmän vaaran paikkoja jos noin toimisi, miehenä pääsee vähemmällä pelolla.

• Anonyymi

Kerran oli yökylässä mun kaverilla kesken viikkoa sitten. me oltiin ala-asteella meillä oli vika tunti oli mentiin mun kaverille sitten kun me lähettiin niin mun kaveri ehdotti että mennään sen omaa mettä polkua niin mulla oli hirvee pissahätä siihen mä sanoin että mä meen toin kiven taakse mä laskin mun ryhmä hau pikkarit ja housut. Sitten pissasin sitten se mä laskin mun repun ja otin mun takin pois sitten mä menin alasti metsässä sitten mä tulin Saran eteen ja sanoin että

• Me oltiin kesä mökillä. Yksi yö mä päätin mennä ulos. Katoin että kaikki nukkuu hitaasti menin ovelle ja avasin oven. Sit otin mun yöpyjaman pois menin kävelee.

• Anonyymi

Kävin ilman paitaa kaupassa

• Anonyymi

Oisit menny ilman housuja

• Anonyymi

Tukka pitäisi olla samaa sorttia kuin lindahamiltonilla.

• Anonyymi

Vapauttavaa tosiaankin. Mökillä naapurit kaukana niin ei väliä onko vaatteita vai ei. Yleensä on, koska olen elämänkatsomukseltani hyvin rajoittunut myöhäiskeski-ikäinen tantta ja pelkään, että vastarannalta joku kuvailee youtube-videoille viuhahteluitani. Näin valoisan aikaan, pimeällä olen estoton

• Anonyymi

Olen usein kesällä käynyt pihalla alasti runkkaamassa , on kiihottavaa puhaa , ja asun taajama alueella omakotitalossa .
      M 63 CD 💃💖

• Anonyymi

Mä käyn aina öisin parvekkeella tupakalla jos ulko on pimeää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4487
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      459
      1327
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      358
      981
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      893
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      891
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      820
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      794
    9. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      697
    10. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      42
      689
    Aihe