olen 17v poika haluan yökerhoon tavalla tai toisella tai mulla ei ole ketään hyvää ystävää joka ois 18v joten en voi lainata sen papruja joten mitenkä auttaa lahjominen esim: tivoliin tai onnelaan kelpaako pokelle 30e jos on 17.5vuotias yrittämässä vai pitääkö olla ennemmän fyffeä? fyffeä kyllä löytyy olen valmis maksamaan vaikka 50euroa että pääsen yöksi esim onnelaa.:) eikä mitää turhia vastaukseia esim: oota puol vuotta
yökerhoon
3
178
Vastaukset
- kgyjbgy
Voin kuule sanoa, että ykskään kyyppari tai poke ei työpaikkaansa uhraa parinkympin takia!!
Täysikäisenä voi tolla rahalla päästä jonon ohi.
Odota vaan se puoli vuotta, kyllä sä hippaamaan kerkiät. - lskjdkgjkds
Joo, siitä jos jää kiinni, niin baari saattaa olla suljettuna kuukausia, tarjoilija saa sakot ja ravintola ehkä konkurssissa.
ELI ODOTTAKAA, älkää yrittäkö mitään.
Ja kukaan ei lahjomalla päästä. Se on varma.
Hyvällä säkällä saat myös ikuisen porttikiellon ja sana leviää kylillä äkkiä, et pääse kohta minnekään sisälle.
Just yks 17v poika tuli kaverin papereilla ja se käräytettiin... no, sen kuva leviää sitten raflaväen keskuudessa ympäri kaupunkia, ja se ei raukka taida päästä kohta minnekään :D - warden5
Kun kerran ajatuksen juoksu on herralla kypsynyt tuohon pisteeseen seitsemässätoistavuodessa niin suosittelen odottelemaan vielä noin 5 vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225134- 254308
- 272461
- 342234
- 371998
- 151908
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191587- 121521
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211247Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101164