Koppimusat

Kylli Lehtonen

Millasta koppimusaa teidän pukukopeissa soitetaan?

Meidän kopissa, soitetaa yleensä vanhaa rokkii ja sit kultasii suomi pändei kuten popedaa, se on muuten saatanan kova pändi! Pääsee kunnol pelifiiliksin ku popitetaan, kerranki Masa oli nii fiiliksis et löi pään pukukopin oveen, mut peli jäikin siihen ku sai aivotärähdyksen..

Sen jälkeen koutsi ei antanu soittaa musaa pariin seuraavaan matsiin... Tietenkin hävittiin ne..

Sit kerran joku rookie junnu yritti tuoda meidän 2. div matsiin jotain suomiräppiä, masa ku kuuli sen nii anto suoraan avokkaalla tän junnun poskille, siihen loppu räpit ja junnun ura. Mut oppipahan muut ettei räppiä meidän kopissa...

10

252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frans liima

Meillä oli samanlainen homma, täällä Mikkelissä.. Oon kuullut, että esimerkiksi helsingin velodromilla soitetaan kunnon rokkia ja hittimusiikkia. Voikohan velon cd-levyn ostaa liitolta?

Kerran kotipelissä, meidän valmentaja yritti tuoda omaa musiikkiaan pukukoppiin ja sano, et "nyt jätkät on kovaa musaa". Jape ja mä ei tykätty yhtään, kun se soitti jotain apocalypticaa siellä. Meni kokonaan fiilikset matsista... Kentälle lähdettäessä Jape potkaisi meidän radiota niin, että suojukset lens..

Heviä sen olla pitää!!

• 6+13

Janne Tulkki

• j-dog1

JOU. Meillä on just kunnon muzat JOU. Yleensä kuunnellaan brossien kanssa kunnon räppii. Siis ei mitään huonoo kamaa.Vaan Cheekkiä ja uniikkia. tiiätteks te mitä sanon? Jätkien kaa ollaan ihan hullus pumpis sit pelissä ja sen takii varmaan voitettiin just mestaruus! tiiätteks te mitä sanon? ihan hullu siisti sit pelin jälkeen jätkien kaa fiilistellä suihkussa vielä jollain soulimmalla artistilla niinku Elastisella JOU.
      Hitto ku oisin musta. tiiätteks te mitä sanon?

• Itä-Vantaan ABC

Meidän kopissa soi Mistreat ja N.W.A.. Kummaltakin biisi vuorotellen.

• Huumorinkukkaro

Meidän pelikopissa soi matchbox! AHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHHAA!!!!

• 13+5

Meillä ei ole koppia !

• d.iski

köyhät

• 13+5

Ei se johdu köyhyydestä vaan siitä ,että meillä on suomen isoin ja hienoin pukuhuone eli ei sitä kopiksi voi nimittää :)

• yhdentähdenjallu*

Jahas, liitto tarjoo paremmat puitteet.. melkoista hommaa.. Punanen jengi vie kotiinpäin taas..

• svenska1

meillä ryystesila kuuntelemme thomas ledin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe