Minulle vaihdettiin tuo Seretide diskuksen tilalle ja kylläpä helpotti olo ! PEF-arvo nousi heti 300 :ta 400:aan ja olo on kuin eri ihmisellä ! Suihke on hyvin hienojakoista joten kai se menee paremminperillepienimpiinkin keuhkoputkiin. Seretide oli käytössä 10 vuotta, katsotaan jatkuuko tämä käänne yhtä hyvänä jatkossa.
Uusi lääke: Flutiform
5478
5
728
Vastaukset
- N-75
Hei!
mullakin Flutiform toiminut tosi hyvin. Olo koheni jo parin päivän jälkeen käytön aloittamisesta, myös bef-arvoni ovat nouseet huomattavasti verrattuna edelliseen lääkkeeseen.
Oon kyllä tosi tyytyväinen ollut :)- astmaatikko
M-75
Minulla astma ollut huonona parikin vuotta eikä lääkitystä tunnu löytyvän. Pahenemisjaksoja kuukausittain. Toimisiko tuo lääke, Seredite diskus käytössä.
- Minäkö
Onkohan tämä Flutiform kalliimpaa kuin Seretide? Mullakin Seretide ollut käytössä jo vuosia..
- Tyytyväinenkäyttäjä
On huom halvempaa
- Minäkö__
Sieltähän se vastaus tulla tupsahti! Eikä mennyt kuin noin kuin 2 vuotta 8 kk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461