Aina jos keskustelen jonkun henkilön kanssa (oli sitten nainen tai mies) mietin millaista olisi suudella heitä ja miten he reagoisivat asiaan? Itseäni hiukan kummastuttaa ja pelottaa nämä ajatukset, onko normaalia? Olen itse kyllä onnellisessa parisuhteessa enkä ajattele henkilöiden kanssa mitään seksuaalista.
Outoja ajatuksia
Kissy
3
234
Vastaukset
- mietiskeliä
Tiedän tunteen.. Minulla on hyvä ystävä ja aina välillä tulen ajatelleeksi, että miten hän reagoisi jos pussaisin häntä tai miltä se tuntuisi. (olen myös nainen ja parisuhteessa ja se kaverikin on nainen) Kai se sitten on ihan normaalia vaikka kyllä se itseäkin vähän pelottaa...
- Mies:
Tulkaa ihmeessä käymään!
- onko normaalia?
Aloita kokeilu tarjoamalla oikea poskesi suudelmatervehdykseen kätellessä.
Sitten kun siltä tuntuu suurteletkin suulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117285Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635368- 954924
- 524075
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494006- 2223903
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283618- 423305
- 522849
- 422427