Miksi pikkuhousujen pitää näkyä?

Teekkari

Olen nähtävästi vähän konservatiivinen ja "out of fashion", mutta miksi niiden naisten pikkuhousujen pitää näkyä. Kävin syömässä äsken ja edestä nousi yksi tyttö, farkut oli tosi alhaalla takaa näkyi sellainen 8 cm pikkareista ja koko peppuvako. Mitähän siellä etupuolella olisi näkynyt? No ei siinä mitään, mutta minuutin päästä toinen tyttö ja 2 cm. Onhan se kiva katsella kauniita tyttöjä, mutta ei niitä pikkareita mun mielestä tarvitsis näyttää. Että kommenttia tulemaan.

10

3944

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minsku

.. ja ku täst kelit viel vähä viilenee ni sit näkyy farkkujen kauluksesta sukkahousut ja pikkarit... :)

• Taormina

Ajattelevat olevansa seksikkäitä näin pukeutuessaan

• kitty

sehän on vain hyvä, jos tuntee itsensä kauniiksi/seksikkääksi. enpä ole ite vielä pyydellyt anteeksi sitä, että olen mielestäni (ja ehkäpä muidenkin) mielestä kaunis/seksikäs joskus. ei pidä olla niin pinnallinen! :D

• Hanna

ostetaan pieniä ja tiukkoja farkkuja, joissa on matala vyötärö, ettei vaan näytettäisi läskeiltä tai muuten kummallisilta. Sellaiset sopii hyvin hoikille mutta usein lihavatkin tunkevat itsensä liian tiukkoihin farkkuihin, jolloin "ylimääräistä" tunkee esiin vyötäröstä ja lopputulos on se, että näytetään isommilta kuin oikeasti ollaan. Siinä kun istuu, niin housut ei tosiaan pysy kunnolla päällä ja pikkarit näkyy. Asialle ei kai voi tehdä mitään joten parempi että näkyy sentään pinkin stringit kuin valkoiset alushousut..! Paitojen ja takkienkin pitää olla niin lyhyitä etteivät ne ainakaan paranna asiaa. Itseltäni näkyi joskus pikkarit aivan vahingossa kyseisistä syistä. Sopiihan ne jossakin muttei mielestäni arkikäytössä.

• andré

likat tahallaan provosoi ja saa jätkät kiihottuun, sit joutuu runkkaa ja viedä niitten stringejä

• Eero

Olen kuullut, ettänaisten housut tehdään juuri tuollaiseksi.

Jos nainen haluaisikin toisenlaiset, niitä ei löydy.

Syynä lienevät valmistajat.

• Konna

Se on pissisten muoti-ilmiö, että stringit kiskotaan korviin asti. Ilmeisesti tarkoituksena on mainostaa, että käyttää stringejä. Ja kai jotkut sitten tykkäävät vilauttaa persvakoaan. Pöljimmät kuvittelevat, että heitä pidetään seksikkäinä.

• Mies

Mun mielestä nää nykymuodin mukaiset lantiofarkut on ihan ok, jos vaan naisella on hyvä kroppa eikä ylimääräisiä kiloja. Farkut kannattaa valita fiksusti, sillä pikkuhousujen näkyminen tai sukkahousujen tursuava kaulus ovat kuvottava näky. Joten jos kroppa on kunnossa - niin siitä vaan käyttämään maltillisia lantiofarkkuja. Silloin tällöin paidan ja housujen välistä pilkahtava paljas pinta piristää päivää.

• villahousut

Tuntuu aivan naurettavalta tuo alushousujen esitteleminen. Tulee vähän sellainen olo, että tilanteessa kuuluisi sanoa "lällällää, alkkarit näkkyy" tai ainakin kohteliaasti huomauttaa saman sävyyn kuin jos vaikka kengännauha on auki.

No, muoti on jotain niin käsittämätöntä muutenkin.

• Anonyymi

kumartuessa ja kyykistyessä voi pikkuhousut näkyä en käytä stringejä vaan ihan perus alkkareita, tai, midi malli valkoiset sloggit tai valkoiset pitsialushousut.
      Kesällä mekon läpi pöksyt kuultaa läpi mutta ei sieltä mitään paljastavaa näy vaikka pitsihousuissa on joissakin läpikuultava etuosa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4554
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3685
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      405
      2417
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2121
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2014
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      35
      1784
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1698
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1497
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1351
    Aihe