Korealaisten hinnoittelu

Joo

3

646

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tehty

Vertailu on hieman hätäisesti tehty. Vertailuhintoja löytyy eri varustetasoista ja taitaa olla eri moottorikokokin mukana.

• .erimaissa!

...on ollut vertailun perustana.

Mutta huomasin kyllä esim. että Daewoo Tacuma 2.0 CDX Saksan varustelu oli heikompi kuin Suomen vastaava. Tosin Saksassa käteisalennukset ovh:sta ovat yleensä suurempia kuin Suomessa. - paitsi, että Daewoosta esim. Tacumasta on saanut ovh.sta tinkaamlla koko alkakuvuoden tuon saman alennuksen jota mm. Länsi-auto nyt mainostaa tarjoushintana. eli -18 prosenttia.
        Näyttäisi siis siltä, että, Suomessa Daewoota myydään tarjousessa ja tinkaamalla Saksan Ovh-hintaan.(kts.vertailu Evanda) Millaisiakohan tarjouksia Saksassa Daewoosta saa?

Ikävä kyllä näyttää siltä, että korelaisista Daewoo on paras "sijoitus" eli rahaa menettää vähinten tai sillä saa eniten autoa.

• paikkaansa
        .erimaissa! kirjoitti:

...on ollut vertailun perustana.

Mutta huomasin kyllä esim. että Daewoo Tacuma 2.0 CDX Saksan varustelu oli heikompi kuin Suomen vastaava. Tosin Saksassa käteisalennukset ovh:sta ovat yleensä suurempia kuin Suomessa. - paitsi, että Daewoosta esim. Tacumasta on saanut ovh.sta tinkaamlla koko alkakuvuoden tuon saman alennuksen jota mm. Länsi-auto nyt mainostaa tarjoushintana. eli -18 prosenttia.
        Näyttäisi siis siltä, että, Suomessa Daewoota myydään tarjousessa ja tinkaamalla Saksan Ovh-hintaan.(kts.vertailu Evanda) Millaisiakohan tarjouksia Saksassa Daewoosta saa?

Ikävä kyllä näyttää siltä, että korelaisista Daewoo on paras "sijoitus" eli rahaa menettää vähinten tai sillä saa eniten autoa.

Tarkistin Hollannin sivuilta uudelleen 4-oviset
        Elantra 2.0 17995
        Elantra 1.6 16995
        Hinnastossa vain yksi varustetaso kumpaakin.
        Ajovalo jutussa 2.0 16795
        Joten jossain on virhe
        Getzin Suomen mallit ovat GL ja GLS, Hollanissa Active ja Dynamic.
        Varustetaso menee hieman ristiin, joten aivan vertailukelpoisia ei löydy, joten vertailu ontuu.

Todellisuudessa pitäisi käydä lävitse kaikki mallit kaikissa vertailumaissa lisävarustehintoineen, jotta moisia eroja voisi laskea. Itse poimin sattumanvaraisesti yhdestä maasta kaksi mallia (minulla ei ole Getziä tai Elantraa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6895
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2037
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe