Net vie meitin rahat ja jättää meitin yksin! Hesalaiset joutuvat kaiken maksumiehiksi. Nyt on pantava hanttiin! Tätä mieltä minä olen
http://vanhuutta.blogspot.fi/2013/10/guggenheimille-ei-ja-arkkitehtoonisesti.html
Guggenheimia vastaan on taisteltava
Mara481
3
111
Vastaukset
- Tosi juttu Hesasta
Minulla on suomalainen kaveri, joka ei ole juoppo. Hänellä on kotina suojaisa teltta ja patjana lämmin makuupussi. Mutta pussi homehtu. Astmainen mies ei voinut käyttää homehtunutta patjaa. Lähtipä mies etsimään uutta patjaa, mutta hänellä ei ollut rahaa.
- Loppu tuli
Guggenheim ihmisillä ei ole rahasta puutetta. Eikä se museo minun kaverille rahaa toisi. Onkohan mies vielä elossa?
- rtkk
Taiteella on arvonsa ja yleensä sellaisesta joutuu maksamaan ainakin pääsylippuhintoja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634