Stadin paras junnuseura

BRavens

oon 13vuotias poika ja oon käynyt katsomassa Wolverinesin junnujen treenejä kesällä ja nyt tekis mieli alkaa koittamaan lajia. Stadis on kolme junnujengiä ja mietin et mihin kannattaa liittyä et mikä olisi paras junnujengi.
Oon ennen pelannut lätkää ja fudista. Jos haluis pelaa hyvässä junnujengis ni mihin kannattaa treenata

9

232

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VilleK13vee

Paljon penkki, kyykky?

Pakko kysyy ku meitsi veti uudet enkkarit viime viikol! Penkki 37,5kg ja kyykky 45kg.. Olin liikkamyllyn kovin seiskaluokkalainen.. Onneks pari typykkää näki ku vedin, joutu iskemään silmää ja sain hymyn palkinnoksi.. Puntin jälkee otin pari kutosluokkalaista ja heitin korkeushyppypatjalle Brock Lesnar tyylisesti F5:lla. Näytin hauista perään.

• setäesa

kasvaako sulla karvoitus?
      Mulla olisi VHS videoilla jenkkifudismatseja voisit tulla katsomaan ja voitaisiin ottaa vähän form tacklinkiä.

• 5+3

TAFT on ehdottomasti paras. Seuraavaksi Roosters, Wolverines, Damons, ECG. Siinä järjestyksessä.

• Meduusan verkko

Matt Damons.

• Redforever

Eihän volvoilla ole junnuja ja Ecg taas vain F-pojat. Eli ainut vaihtoehto on roosters koska muut ovat harrastelijoita ja ovat pöndellä.

• 7+9

Miksi pitää kirjoittaa tänne jotain suosituksia seuroista, kun ei selvästikään ole minkäänlaista hajua mikä on kunkin seuran junnutoiminnan taso?

Kolmetoista vuotiaana pelannet ensi vuonna U-15(D-jun) ikäryhmässä.
      Stadissa on tosiaan kolme seuraa joissa pystyisit pelaamaan ensi kaudella.
      Wolverinesilla, Roostersilla ja 69ersilla on kaikilla hyvää junnutoimintaa sinun ikäisellesi kaverille. Mene katsomaan ja kokeilemaan eri seurojen treeneihin, niin saat käsityksen siitä minkälaisia tyyppejä siellä häärää. Katso miten muut pelaajat ja valmentajat ottavat sinut vastaan jne...

Tämän palstan suositusten perusteella ei kannata tehdä mitään päätöstä suuntaan jos toiseenkaan.

• 3+5

Noista kolmesta VAIN Roosters olisi mahdollinen. Kannatan myös TAFT:n toimintaa. Sinne kannattaa myös hakeutua jos treenimatkat vaan on lyhyemmät.

• 9+4
        3+5 kirjoitti:

Noista kolmesta VAIN Roosters olisi mahdollinen. Kannatan myös TAFT:n toimintaa. Sinne kannattaa myös hakeutua jos treenimatkat vaan on lyhyemmät.

No, eihän se että sinä pelaat Roostersissa, tarkoita sitä että VAIN Roosters olisi uudelle 13 vuotiaalle harrastajalle ainoa mahdollisuus. Ei Roosters viime vuosina D-junnuissa nyt niin erityisen paljon parempi seura ole ollut kuin muutkaan pääkaupunkiseudun seurat. 2013 Taft oli lähitienoon paras, 2012 69ers, ja 2011 Roosters. Ensi kaudella ehkä Wolverines, kuka tietää... Joka vuosi voimasuhteet hieman vaihtelevat, mutta selkeästi ylivoimaista joukkuetta tuossa ikäluokassa ei pääkaupunkiseudulla ole.

• 3+5

TAFT on aika kovassa imussa huhujen mukaan. Tuntuu et siellä panostetaan paljon junnuihin. Itse menisin TAFT junnuihin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe