Sharjah?

Ms matkailija

Olen varannut matkan ja hotelli on Sharjahin puolella. Nyt myöhemmin olen lukenut paikasta ja monessa jutussa on sanottu, että Sharjah on tiukempi kuin Dubai. Tarkoittaako tämä siis pukeutumista vai erityisesti alkoholia?
Kai hotellin uima-altaalla voi olla uikkareissa?
Tarkastaako henkilökunta minibaarin, jos sinne laittaa kylmään jonkun viinipullon, jonka on ostanut lentokentältä, ts. voiko siitä joutua vaikeuksiin?

3

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dubain asukki

Totta että Sharjahissa on tiukempi ja vanhoollisempi kulttuuri kun Dubaissa, eli polvet ja olkapäät peittoon niin kaikki menee hyvin. Ei viinipullosta mihinkään vaikeuksiin joudu kun et juo siitä yleisellä paikalla.

• ggggggg1

Eikös polvet ja olkapäät pidä olla peitossa Dubaissakin jos ei halua aiheuttaa mitään pahoja katseita paikallisissa?

• Sharjah= ihan OK

Sharjah on sikäli tiukempi että siellä ei saa ostaa alkoholia edes hotellien ravintoloista tms. Mutta omat pullot voi olla mukana ja alkoa voi nauttia hotellihuoneessa tai parvekkeella, mutta ei julkisella paikalla. Hotellin henkilökunta ei siihen puutu, juomia voi pitää jääkaapissa jos huoneessa sellainen on. Jos on minibaari, se on lastattu vain limuilla ja vesillä. Hotelleissa ja niiden rannoilla tai allasalueilla voi olla ihan normaalisti uima-asuissa. Kaupungilla liikkuessa niin Dubaissa kuin Sharjah´ssa kannattaa käyttää omaa harkintaa pukeutumisen suhteen, mutta ei siellä mitään "siveyspoliiseja" kulje ihmisten asuja ratsaamassa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7655
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4243
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3725
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2591
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      56
      2445
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51