Onelmani on XJS:stäni pikkuhiljaa irtoava kattoverhoilu (on kuulemani mukaan vanhemissa Jaguareissa aika yleinen ongelma) siis olisiko kellään kokemusta tai vinkkiä asian korjaamiseksi eli mistähän mahtaisi saada tarvittaessa uuden/alkup. värisen verhoilun ja olisiko tietoa hintatasosta?
Onko vaikea asentaa itse vai kannattaisiko asennus teettää jossain?
Kaikki apu kiinostaa!
Apua/neuvoa kaivataan lukijoilta!
7
1175
Vastaukset
- jjj
Se irtoaa varmasti ennen pitkää. Ainakin jos yrittää imuroida tms.
Ainoa korjaus on uusiminen. Sen voi tehdä itsekin mutta toisaalta on ilo seurata ammattimiehen työtä..
HJK:n sivuilla on koko joukko verhoilutarvikkeita myyviä yrityksiä. Jos ei kelpaa niin käytä googlea: Jaguar headliner
Onnea! - xjs
...jos se verhoilu hieman on irronnut, tee pieni reikä ja sumuta spray-liimaa.
- Hane
Hei,
Minkä värinen on sinun xjs:n kattoverhoilu ?
Verhoilin oman xj:n (ser 2) kattoverhoilun viime talvena. Tuli aika hyvä. Hankin siihen tehtaan alkuperäistä kattoverhoilumateriaalia jota jäi ylimääräistä.
Soita tai laita tekstiviesti.
Terveisin Hane 040 3023312- ???
on melkein valkoinen...aika vaikea kuvailla
mutta vaalea (kun on ajansaatossa vielä likaantunut/tummunut)ja nahkasisustus autossani on Doeskin (olisiko väriltään vaalea kerma)...
en tiedä montako eri kattoverhoiluvärivaihtoehtoa esim. tällä nahkasisutuksella olevalle vuosimallia 84-85) autolle on tehty???
- ???
uuden (oem) kattoverhoilun ostamisesta/asennuttamisesta
jossain alan liikkeessä (esim. Laatuvaunussa tai Trianglemotorissa) ja missähän hintaluokassa suurin piirtein liikutaan?- jjj
Karaasissa on erittäin hyvä verhooja (ruotsalainen kyllä kutsuisi satulasepäksi). Kysy sieltä - et pety!
- XJ6C
Verhoilu irtoaa ajanmyötä liimasta johtuen.
Lähes ainut vaihtoehto on kokonaan uusiminen jos hyvän haluaa.
Itse hommasin materiaalin Trianglemotorssin kautta
ja työn tein itse. Ohjeet ja liiman hankin
Menopeli- verhoomon Hakalalta. Homma onnistui hyvin. Liimana on syytä käyttää verhoiluliimaa, jota ei saa rautakaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461