Mahalaukun tilavuus

killingmesoftly

Oli pakko testata kun tuntuu, että sisään mahtuvat määrät ovat ihan järkyttäviä ja ruokahalu loputon. Ihmiset ei usko, että näin pieneen tyttöön mahtuu semmoset määrät ruokaa, enkä ees rehellisesti kerro mitä kaikkea voi kerralla mennä...

Mutta, laskin siis kuinka paljon vettä jaksan kerralla juoda. Otin puolen litran pullon, jonka aina kraanavedellä täytin ja kaadoin kurkusta alas. Viidennen pullollisen (yht. 2,5l) jälkeen alkoi tuntua vähän täydeltä, mutta kevyesti meni vielä litra alas. Sitten lopetin, vaikka arvelen että vielä olisi ehkä puolisen litraa mahtunut. Pelkään vaan aina, että vatsalaukku repeää...

Wikipedian mukaan mahalaukun tilavuus on n. 1,5 litraa. Erittäin kiva jos oon venyttänyt omani melkeen neljään :( Ei ihme, etten tuu normiruoasta ikinä täyteen.

Onko kukaan muu kokeillu paljon pystyy tankkaamaan?

5

2099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9835

Ei vesi jää sinne vatsalaukkuun, se menee suoraan läpi. Vettä ei muutenkaan kannata juoda litratolkulla putkeen, menee elektrolyyttitaso sekaisin.

Jos haluat kokeilla, paljon vatsaasi mahtuu, syö kiinteää ruokaa. Kannattaa muistaa, että vatsalaukku supistuu, jos syömistä rajoitetaan säännönmukaisesti. Sen koko ei siis ole mikään vakio, vaan se voi vaihdella.

• killingmesoftly

Eiköhän vesi siellä vatsassa pysynyt sen pari minuuttia kun juomiseen meni :D

• anabedmia

Mulla on bulimia ja sellaset 3kg ruokaa/juomaa sinne ainakin menee :D on kyllä venynyt saatanasti kun osastolla ollessani ( anoreksian takia) en pystynyt tankkaamaan edes kahta litraa
      Lol hyi vittu

• paksu2

bulimia, mutta syön silti vaan 1,2 kg (juomat laskettu mukaan). mulla vaan on tapana vetää tuo satsi 3 kertaa yleensä yhden session aikana.

• squirrelll

Mulla tällä hetkellä bmi 15.7 ja kun oon niin täynnä kun mahtuu (ruuat juomaa n. 2L) niin paino 8kg. Että joo, pikkuisen on venynyt tässä vuosien aikana :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      45
      7372
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      4068
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3605
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3130
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2806
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      51
      2314
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      53
      2307
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37