Olen nyt 14v poika ja olen kiinnostunut kovasti luonnosta.. Mutta isäni sanoo etten saisi olla kiinnostunut mistään muusta kuin koulusta.. Onko se oikein ?
Sitten isäni huutaa isoäidilleni siitä kun se tekee minulle ruokaa isän työpäivän aikana
Sekä ettei isoäitini saisi muka ostaa minulle mitään luontoon viittaavaa ettei se lietso kiinnostustani ulkoiluun jne.. hän ei saisi edes hakea minua ilman ettei soita isälle
Mitä mieltä olette ?
Poika 14v ja isoäiti
2
245
Vastaukset
- Sinun parhaaksi
Lue niitä aineita koulussa ja tietokoneelta, niin pääset jyvälle miksi haluaisit isona. Mene yliopistoon.
Mitä isäsi toivoisi sinusta, kun niin varjelee. Liikkeen jatkajaa, lakimiestä , lääkäriä. Kemia, fysiikka ja matikka ja tietokone muut tärkeät. Kielet , joita opittava tietsikasta ja , dekkareita lukemalla ja tietysti peruskielioppi koulussa.
Isäsi kanssa keskustelua aiheesta hiiltymättä mies miehelle. Siitä lähtee. Parhaaksesi. - Höpölöpölöö
Olet nyt 14v poika ja olitko aiemmin 16v ja raskaana ja kyselit, mistä rahat? Sen vuoksi veikkaan sinua samaksi provoajaksi, koska teet tuon välilyönnin ennen kysymysmerkkiä, niinkuin tämä "teinimammakin". :D
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11787001
Ajattelitko joskus yrittää vähän fiksata yläpäätäsi kuntoon?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854