vietnamin paras rantakohde

tytsy9

Mikä olisi vietnamin paras rantakohde? ja miten sinne helpoten pääsee? Lentäen junalla bussilla?

7

1658

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ikkkd

Mikä on kenenkin mielestä paras. Con Dao rauhaa rakastavalle, Phu Quoc on myös vielä aika rauhallinen, molempiin lentämällä.

• con dao

Edellä mainittu Con Dao on todella mielenkiintoinen saari, entinen vankilasaari, joka tunnettiin sadan vuoden ajan helvettinä maan päällä. Nyt karun kauniille saarelle on avattu muutama hotelli ja Brad Pitt ja Angelina Joliekin kävivät saarella muutama vuosi sitten: http://kerranelamassa.fi/vietnam-con-dao/

• pgrt

Minä tykkäsin an bang beachista hoi anissa, tosin kokemukseni rajoittuu vietnamissa vietettyyn viikkoon viime syyskuussa. Da Nangin ranta oli jotenkin karumpi mutta hiekkaa riittää kummassakin ja hoi anin toinen ranta cua dai taas on vähän enempi turistirysän oloinen.

• nhat
        pgrt kirjoitti:

Minä tykkäsin an bang beachista hoi anissa, tosin kokemukseni rajoittuu vietnamissa vietettyyn viikkoon viime syyskuussa. Da Nangin ranta oli jotenkin karumpi mutta hiekkaa riittää kummassakin ja hoi anin toinen ranta cua dai taas on vähän enempi turistirysän oloinen.

Menisin Nha Trangiin.

• kultturikohde

Jos ihan puhtaasti rantaloma mielessä, niin kannattaa suunnata Thaimaahan tai Filippiineille joissa rannat paljon paremmat ja meri puhtaampaa. Vietnamin matkassa kannattaa keskittyä ruokaan ja kulttuuriin ja ottaa siihen ratalomailu rentona lisänä.

• tytsyy peliin

Kovasti on kiinni ajankohdasta. Vietnam on pitkä maa pohjois - etelä suunnassa joten kun etelässä on kuumaa niin pohjoisessa sataa. Mitä tulee rantojen puhtauteen niin Aasiassa tuppaa kaikkialla olla jo roskaa rannoilla. Parhaat kelit läpi koko talven on Phan Thietissä (pääset bussilla Saigonista) ja Phu Quokin saarella (lentäen Saigonista).

• R Nixon

Ovatko vietgogin sissit vielä iskussa? Tekevätkö salaisia operaatioita länsimaalaisia vastaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7745
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4293
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3765
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3220
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2916
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      69
      2646
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      67
      2532
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      58