Olen sairaan ujo kaikkien muiden paitsi mieheni ja siskoni seurassa. Sukulaisten ja varsinkin äitini nähden en pysty toimimaan normaalisti ollenkaan ? Ei taida olla ihan normaalia ? Olen yrittänyt tsempata itseäni että pystyisin toimimaan normaalisti mutta ei ole ollut mitään apua.
mikä vikana ?
3
241
Vastaukset
- Tästä alkuun
Zumba on kuulemman mukaan ollut yksi itsetunnon kehittäjänä sekä varmuutta nostatava:
https://www.youtube.com/watch?v=nzm3jO_yQno
Itsetunnosta kaikki lähtee, jos olet sujut itsesi kanssa uskallat mennä ja olla muiden seurassa. Se on pitkä tie kuljettavaksi vaan jotta ei mene heti liian syvälliseksi niin kokeile vaikka zumbasta lähteä alkuun, siinä onkin muuten hyvä keskustelun aihe seuraavalle vierailulle tai kun tapaat uusia ihmisiä! ;) En osaa itsekään näyttää kuka oikeasti olen muuta kuin tiettyjen ihmisten seurassa. Mikä meitä vaivaa? :/
- Ujona julki
Mitä sinä pelkäät heissä joiden seurassa et mielestäsi kelpaa, vedätkö roolia ja miksi. Miehesi on sinut hyväksynyt juuri sinuna, ole siitä ylpeä.
Puhu suoraan ujoudestasi heille jotka ovat lähelläsi että ymmärtävät sinua paremmin. Siis sellaiset jotka koet ystäviksesi tai sellaisiksi tutuiksi joille uskallat avutua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225634- 335040
- 292884
- 342394
- 372088
- 152038
- 281690
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121631
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351569