Haittaako lahkeettomat pikkuhousut

Näin täällä

Haittaako teitä miehet semmonen asia jos käyttää pikkuhousuja eikä boksereita olleskaa? Lahkeettomat pikkupöksyt on vaa ne mitä oon aina käyttäny ja tulen käyttämää. kyllä pikkupöksyt on mukavan tiukat jalassa ja pepussa ja tyttömäisen seksikkäät :) Olen tämmönen hieman naismainen mies.. Pikkarit sopii mun hentoon ( 172 cm 65 kg) kroppaan.. :)

16

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saattaisit kelvata

Tuommoinen pieni ja söpö mies ois oikein mukava sulkea syliin yöllä.. Varmasti olet seksikäs alasti..

• alasti??

Eihän hän oo alasti ku hänellä on ne pikkuhousut!

• 172 on nainen

172 on naiseksi tyypillinen pituus

• menehoitoon

Vastailet itsellesi. Nykyään on tehokkaita lääkkeitä, saat pääkoppasi kuntoon tai tapat itsesi. Hyviä vaihtoehtoja molemmat.

• käytäntö sanelee

Hyvät on mutta niissä on ehdottomasti oltava sepalus. Talven tullessa pakko vetää pitkätkalsarit jalkaan, joten pikkupökät on kätevät siellä alla - hygieenisistäkin syistä - helppo vaihtaa päivittäin.

• phuh

Mitä ihmeellistä speedoissa tai lahkeettomissa kalsareissa on? Miten ihmeessä ne vois jotakin haitata? Turhaa ressiä yhdentekevästä asiasta.

En kyllä tajua mitä tyttömäistä niissä on... kalsarit ku kalsarit. Nojoo, jotkut pitsireunusteiset, niitä voisi jo tyttömäisiksi sanoa. Ehkä ketjun aloittaja tarkoitti semmoisia?

Itelle on yks lysti mitä itellä tai toisella on jalassa. Poikkis on 176cm/59kg ja boksereita käyttää.

• Käytän itsekin

Itse en tykkää yhtään, kyllä ne bokserit on mun poikaystävällä oltava, muut käyttäköön mitä haluaa :)

• värikässepalus

Ei haittaa, tosi seksyjä pikkukalsareita löytyy ja sepaluksella tietty.

• taru&todellisuus

Varmaan 95% niin hetero kuin homomiehistä pitää lahkeettomia "pikkuhousuja". Boxerit on kesällä kuumat ja talvella liian kylmät. Sepaluksella ei tee mitään lyhyissä eikä pitkissä kalsareissa joten sen voisi jättää kokonaan pois En ole vielä kertaakaan 36 ikävuoteeni tarvinnut sepalusta:D

• Sotahullu

"Varmaan 95% niin hetero kuin homomiehistä pitää lahkeettomia "pikkuhousuja". "

Paskapuhetta. Neidit varmaan käyttää, koska ne ei osaa edes hiihtää.

• Miehenkalsarit :)

Kannatais opetella käyttämään sepalusta - varsinkin pitkissä kalsareissa...

• "pikkumustat"
        Miehenkalsarit :) kirjoitti:

Kannatais opetella käyttämään sepalusta - varsinkin pitkissä kalsareissa...

Luuletko sinä saavasi eturauhasen tulehduksen tai palelluttavasi mulkkusi sinä aikana mikä kuluu kusemiseen talvella pakkaskelillä:D Mieluummin kannattaa olla istumatta kylmillä alustoilla. Kovalla pakkasella hiihtäessä minä olen pitänyt pitkien kalsareiden päällä tuulenpitäviä lyhyitä kalsareita. Kesällä lahkeettomot "pikkuhousut" ovat viilein vaihtoehto eikä tarvitse kuluttaa aikaa sen pohtimiseen kumpaan lahkeeseen sen laittaa:D

• Ihmettelevä nainen

:D Saahan mies toki käyttää pikkuhousuja! Vaikka sellaisia, joissa on vaaleanpunaisia pikkusydämiä, pitsireunukset lahkeensuissa ja pieni vaaleanpunainen satiinirusetti edessä. Sehän on just söpöä. Homomiehellä siis ;)

• Ei ole olemassa mitään lahkeettomia pikkupöksyjä. Ne on lahkeettomat alushousut, eli enkuksi briefs.Ja sitten on boxerit. Uikkareissa ne on speedot ja uimashortsit.

• noh . .

Speedo kylläkin on tuotemerkki, eikä tyyppi. Pikkupöksytkin oikein, mutta käytetään naisten alushousuista.

• lämpimät,ihonmyötäis

Kyka siirtynyt jo valkoisiin, uhuisiin, sepaluksellisiin pitkiinkalsareihin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe