Hei kaikille :)
Lähden ensikesänä ( 2014 ) tätini kanssa helsingistä lentokoneella Budapestiin. En ole koskaan aiemmin ollut lentokoneessa ja minulla on muutama kysymys.
1. Meneekö nousussa/laskussa helposti korvat lukkoon/kipeäksi?
2. Miltä turbolenssit tuntuu?/ottaako paljon vatsanpohjasta ( tykkään siitä tunteesta että ottaa vatsanpohjasta )
3. Tuleeko helposti huono olo?
4. Entä onko lentokoneessa kylmä?
5. Voinko ottaa Olymbuksen kameran mukaan ja kuvata videolle nousun/laskun ?
6. Voinko pelata puhelimella pelejä lennon aikana, vai pitääkö sen olla kokonaan kiinni vai riittääkö lentotila/voiko siinä pelata?
7. Olen lukenut että jos matka kestää alle 3h niin ei ole ruokaa mutta helsingistä kestäisi tasan 3h eli tuleeko ruokaa?
Sitten niistä vessoista
1. Jos menen vessaan , mistä vedän pöntön ( siellä on nappi mutta jos siellä on niin kuin junan vessassa että tippuu lattian läpi tai niin kuin mun yks kaveri käynnisti ravintolassa palohälytyksen kun painoi väärää nappia..
Lähdössä ekaa kertaa ulkomaille
14v ensi kesänä
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066822- 954261
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista463496Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483382- 503299
- 1793294
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242809- 582169
- 392129
- 131694