Olen aivan hukassa, mutta auttakaa edes tällä palstalla.
Olin viikonloppuna reisussa ja tapasin sen OIKEAN.
SIIS EI MITÄÄN SEKSIÄ vaan se että ehdimme olla yhdessaä tanssia ym vain pari tuntia, mutta en saa häntä enää mielestäni, koska OLEN RAKASTUNUT!
Hänkin sanoi niin ja paljon muutakin, mutta jotain outoa siinä tapahtui ja erkanimme. tiedän mitä päin hän on mutten nimeä muista.
Tää kuulostaa ihan teinijutuilta ja hänhän oli juuri juhlimassa kavereiden kannssa 50 vuotiaaksi tulemistaan.
Onko teille käynyt näin?
MISTÄ LÖYTÄÄ KADONNEEN ÄKKIRAKASTETUN ?
22
266
Vastaukset
- En osaa tanssata
Ei ole. Ei koskaan, vaikka iältäni isäksesi passaisin.
Ei siihen paljoa tarvita että jollakin menee pasmat sekaisin :) On mahdollista saada kaveriin yhteyttä, jos hän asuu samalla paikkakunnalla missä on käynyt koulunsa, tai tiedät missä hän on kouluaikoihin asunut. Ja tietenkin ikä on tiedossa. Koulukaverit.com ja etsit sen paikkakunnan koulut joita hän on voinut käydä ja koska tiedät iän, niin voit päätellä minä vuonna hän on milläkin luokalla ollut ja käyt nimiä läpi jos se vaikka muistuisi mieleen. Ei ole hirmuinen urakka. Kirjautumalla palveluun voit lähettää kyseiselle henkilölle sähköpostia. Minä löysin Koulukaverit.comin kautta yhden naishenkilön, jonka olin tavannut yhden kerran syksyllä 1983, vaikka naisen sukunimi olikin avioliiton myötä vaihtunut ja nainen oli muuttanut toiselle paikkakunnalle. On niitä muitakin mahdollisuuksia etsiskellä kadottamiaan ihmisiä, mutta tuo on kuitenkin yksi tapa.
- lauantaitanssit
Vastaavaan en ole törmännyt.
Jos oma nimesi kerroit oikein, niin vastapeluri voi sen muistaa.
Odottelet hänen yhteydenottoa vain rauhallisesti.
Sillä välin ilmoitat tapahtumapaikalle kadottaneesi (tanssiparisi;) tms. sekä
lapulle yhteystieto plus "se tärkeä", mistä Hän Sinut tunnistaa. - Nyfiken
Ehditte olla yhdessä vain pari tuntia? Ja ihastuit täysillä ja luulet hänen kokeneen samoin? Hmm...
Sorry, olen skeptikko: nuo akuutit rakkaudentunteet kun ovat vain kemiaa, jylläävien sukuhormoonien kautta hajusteina ilmassa eli viestittävät vastapuolelle että "suvunjatkotoimenpiteet" ovat tervetullut lisä ensitapaamiseen.
Unohda koko juttu ja ymmärrä kemian merkitys: aina ei naistenkaan kannata niitä dödöjä ja parfyymeita pistää peittämään omien hormoonien tuoksahduksia hikirauhasistaan ;)- Äiti kuitenk löytyi!
Mutta missä on se mies? Onko hän näitä 'rakastuvia', "joiden vaimo ei ymmärrä minua!" Minä rakastankin nyt sinua ja otan eron heti piakkoin! Todellisia paskahousuja ja kusipäitä!
20-vuotias on vielä murrosikänsä viime vaiheessa, ja kyllä olosuhteet ovat huonot silloin, kun ihminen voi puhua ''tärkeimmästä asiastaan maailmassa'' --- ei ole ollut siihen jostain syystä mahdollisuutta. - Mikä oli se mies?
Minä säälin sitä yksinäistä 20 v. tyttöä syvästi.
Englannin 'shit!' tarkoittaa pas'ka, mutta siitäkö äänneasultaan hiukan samanlainen 'vit'tu' on peräisin?
Fu'ck on kai 'panna' , eli sekään ei halvenna n a i s t a englannin kielessä. Hävetkää suomalaiset, jotka käyttelette naisen sukupuolielintä tarkoittavaa pilkkasanaa!
Jo se tekee vaikeaksi kertoa, se tekee vaikeaksi synnytyspöydällä olon, se siis vahingoittaa lapsiammekin! - hmpf
Komppaan täältä Nyfikeniä. Jos ette sen parituntisen aikana vaihtaneet puh.nroja, mies on todennäköisesti varattu ja halusi vain iltaansa piristystä.
Vaikka toivon sun puolesta että olen väärässä :) - hmpf
Äiti kuitenk löytyi! kirjoitti:
Mutta missä on se mies? Onko hän näitä 'rakastuvia', "joiden vaimo ei ymmärrä minua!" Minä rakastankin nyt sinua ja otan eron heti piakkoin! Todellisia paskahousuja ja kusipäitä!
20-vuotias on vielä murrosikänsä viime vaiheessa, ja kyllä olosuhteet ovat huonot silloin, kun ihminen voi puhua ''tärkeimmästä asiastaan maailmassa'' --- ei ole ollut siihen jostain syystä mahdollisuutta. - Mikä oli se mies?
Englannin 'shit!' tarkoittaa pas'ka, mutta siitäkö äänneasultaan hiukan samanlainen 'vit'tu' on peräisin?
Fu'ck on kai 'panna' , eli sekään ei halvenna n a i s t a englannin kielessä. Hävetkää suomalaiset, jotka käyttelette naisen sukupuolielintä tarkoittavaa pilkkasanaa!
Jo se tekee vaikeaksi kertoa, se tekee vaikeaksi synnytyspöydällä olon, se siis vahingoittaa lapsiammekin!Ketä 20 vuotiasta??? Ulkona kuin...
Se v-sana tulee varmaan ruotsinkielestä, joka on ruotsinkielisten kesken ihan yhtä ruma kuin v-sanakin. Mutta näin ei ole aina ollut. Alun perin tämä ruotsinkielinen versio tarkoitti "fuktig sommaräng" eli kostea kesäniitty. Miten jotain niin kauniista voi tulla jotain niin rumaa... - hmpf*:lle vastaus
Äiti kuitenk löytyi! kirjoitti:
Jo se tekee vaikeaksi kertoa, se tekee vaikeaksi synnytyspöydällä olon, se siis vahingoittaa lapsiammekin!Ajattelin sitä 20 v. äitiä, joka jätti lapsensa penkille.
- ENKELI
Kiitos kaikille, kiitos paljon!
Joo olen itse yli 50 ja tiedän etten enää ole nuori vaikka moni sanookin etten yhtään näytä yli 40 v ja siitä kiitos hyvien geenien.
Miten mies voi kehua minua maasta taivaaseen ja tanssia aivan kuin vasta rakastunut ja sen hän kertoikin. Hän kehui että vihdoinkin on löytänyt vastaparinsa sen puuttuvan toisen puolensa siis minut. Miksi huijata toista jos itse on varattu. Minä olen vapaa ja haen tosissani elämänkumppania jota rakastaa. En halua sitoa ketään enkä viedä kenenkään vapautta mutta sitä vaadin että mies on myös vapaa.
En koskaan tule rikkomaan kenekään liittoa enkä halua sellaista omalletunnolleni.
Sekava tilitys.- Alter egoni
Tuolle on olemassa ihan oma sanansa: FLIRTTI.
Se flirttaili sun kanssas ja siten molemmilla oli kivaa, leikitellen, kuvitellen....
Flirtti vaan pitää osata jättää sille tasolle eikä odottaa muuta. - Irti päässyt
Alter egoni kirjoitti:
Tuolle on olemassa ihan oma sanansa: FLIRTTI.
Se flirttaili sun kanssas ja siten molemmilla oli kivaa, leikitellen, kuvitellen....
Flirtti vaan pitää osata jättää sille tasolle eikä odottaa muuta.Tai sitten mies on vain psykopaatti. Valitettavasti tunnen muutamia sellaisiakin.
Sen hirveämpää ihmisolentoa on vaikea kuvitella.
- vantis
Mene samaan paikkaan uudestaan, jos tunne on molemminpuolinen, hän odottaa siellä sinua.
Et taida olla tosissas :D Tää on näitä höpö,höpö juttuja
- ENKELI+10
On tää hullua kun vielä näin rakastuu.
Tai sanotaan että ihanaa koska olen ollut erittäin onnellinen tapaamisemme jälkeen olen saanut siitä valtavasti voimaa jaksaa yksinäisyyttäni.
Ei se ollut pelkkää flirttiä koska se tunnekokemus oli yhteinen ja aivan ihmeellinen sellaista olen kokenut vain muutaman kerran aiemmin. Toinenkin osapuoli kertoi samaa.
Siitä olen kiitollinen että rakkauden voima on näin vahva. KIITOS siitä henkilölle jota en ehkä enää koskaan tapaa mutta sydämessäni kuljet ikuisesti.
Toi oli hyvä että mene samaan paikkaan missä tapasitte. Koska sinne minä menen ensikuun lopulla.
Hauskaa ja rakkauden täyteistä viikonloppua teille kaikille on kiva kun olette siellä jossain ja voin purkaa täällä sydäntäni.! - Elämä voi
ENKELI+10 kirjoitti:
Tai sanotaan että ihanaa koska olen ollut erittäin onnellinen tapaamisemme jälkeen olen saanut siitä valtavasti voimaa jaksaa yksinäisyyttäni.
Ei se ollut pelkkää flirttiä koska se tunnekokemus oli yhteinen ja aivan ihmeellinen sellaista olen kokenut vain muutaman kerran aiemmin. Toinenkin osapuoli kertoi samaa.
Siitä olen kiitollinen että rakkauden voima on näin vahva. KIITOS siitä henkilölle jota en ehkä enää koskaan tapaa mutta sydämessäni kuljet ikuisesti.
Toi oli hyvä että mene samaan paikkaan missä tapasitte. Koska sinne minä menen ensikuun lopulla.
Hauskaa ja rakkauden täyteistä viikonloppua teille kaikille on kiva kun olette siellä jossain ja voin purkaa täällä sydäntäni.!Oon ihan kade. Musta tuntuu, etten enää osaa rakastua. Toivon toki, että sen ihanan tunteen vielä tuntisin.
- hmpf
ENKELI+10 kirjoitti:
Hauskaa ja rakkauden täyteistä viikonloppua teille kaikille on kiva kun olette siellä jossain ja voin purkaa täällä sydäntäni.!Onnea sulle, Enkeli. Itehän ne tunteet koit, joten varmasti tiedät myös itse parhaiten. Me ei voida kuin arvailla, ja pitäiskö lisätä että omien kokemusten pohjalta sekin tapahtuu.
Tuuthan kertomaan jos olin väärässä? Jos olin oikeassa mä en halua tietää, mutta kyllä tänne harmaaseen syksyyn istuis yksi rakkaustarina tosi hyvin :) Lämmittäisi sielua ja tätä kyynistä sydäntä ;))
- ENKELI+10
Jotenkin olen miettinyt että osaankohan enää rakastaakkaan muuta kuin unelma/haave tasolla.
Uskallanko enää koskaan laskea ketään niin lähelle kun kuitenkin aina jään yksin.
No eipäs murehdita näitä olen yhtä ihanaa kohtaamista rikkaampi, mutta voin vaan kuvitella miltä tuntuu jos on mennyt "pidemmälle" ja sitten toinen lähtee ja ei koskaan näe eikä kuule hänestä. Se se vasta surullista olisikin...
Nyt Tanssii tähtien kanssa katsomaan. - Bliss
Minulle on käynyt noin. Tapasin muutama vuosi sitten tanssipaikassa naisen ja tanssimme koko illan ja vietimme aikaa yhdessä aamuyölle asti ja tapasimme vielä aamullakin kun yövyimme samassa paikassa. Ei siis seksiä eikä nukuttu samassa sängyssä. Heti ensi hetkestä alkaen tuntui kuin olisimme vanhoja tuttuja ja juttua riitti ja nauroimme ja tanssimme ja välillä istuimme juttelemaan. Emme nähneet muita ihmisiä ympärillämme, vain toisemme. Tämän jälkeen kävimme pari-kolme kertaa yhdessä kahvittelemassa ja juttelemassa. Vielä silloinkin kaikki tuntui hyvältä ja ihmeelliseltä. Mutta kun molemmat olimme naimisissa, niin juttu oli pakko lopettaa. Turha moralisoida tätä jo päättynyttä juttua, mutta niin se menee ettei sille itse voi mitään kun tapaa oikean ihmisen...
- ENKELI+10
On se ihmeellistä ja kiitos kun kerroit kokemusestasi. Itselläkin tuli sellainen tunne että tätä ei voi seksillä pilata vaan tutustuminen alkaa yläpäästä.
Nyt olen jo päässyt asian yli jollain tavalla vaikka vielä päivittäin ajattelen ihastustani mutta kyllä kai se tunne laimenee ajan kanssa kun ei toista enää näe.
En tiedä sitten olisko arki tullessaan vienyt huuman pois no sitä en saa koskaan tietää ellei tämä henkilö tule samaan paikkaan 16.11..!?- TäH?
Olen vähän myöhässä vastaamaan, mutta etkös sinä jo joskus muinoin kysellyt siitä mitä tehdä kun työpaikalla sua vanhempi, kai 50 ja ukkomies, oli niin tolkuttoman ihastunut sinuun, mutta juttu ei tahtonut edetä. Muutamaakin versiota aiheesta pyöri. Samasta sylttytehtaasta?
- ENKELI+10
Ei tullut samaan paikkaan..ei tullut mutta kivaa oli muutenkin.
En ole mikään Tä HÄN tarkoittama henkilö.
Olen nainen jollla on vielä arvot kohdallaan ehkä sen tähden saan valmistautua elämään yksin mutta ei se haittaa.
En halua pettää enkä jättää puhumattakaan että rikkoisin jonkun liiton. En.. se en ole minä sillä saralla on jo aivan liian paljon sakkia ja noin toimittuaan he ne vasta ovatkin yksin.
Oikein hyvää alkavaa joulunaikaa kaikille ! - Jaska Jokusen kaveri
Kiitos kauniista sanoista ja onko Sinulla todella tuollaiset arvot ?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394983Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734219Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192105MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711483OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941144