Mistä löytyy kunnon matkalompakko mihin voi änkeä kaikki tavarat? Siis passin, rahat, kortit ja lentoliput? Ei aina raahata käsimatkatavaroita koneeseen!
Matkalompakko
8
720
Vastaukset
- Änkyrä änkijä
Löytyy sieltä ihan omasta peräosastostasi tuollainen, mihin voit änkeä ihan mitä tahdot.
- GoldenSurfer
Tuossa olisi yksi vaihtoehto
http://www.mukama.fi/fi/lompakot/12-travel-matkalompakko.html- Satunnaismatkaaja
Itse olen käyttänyt toistakymmentä vuotta noin passin kokoista pikkulaukkua, jonka saa kiinni tavalliseen vyöhön ja jossa on myös olkahihna . Lokeroita on 5-6. Löytyy nahkaisena ja kankaisena joka laukkuliikkeestä. Mahtuu liput, rahat, passi , kännykkä ja avaimet.
- Veikeä
Satunnaismatkaaja kirjoitti:
Itse olen käyttänyt toistakymmentä vuotta noin passin kokoista pikkulaukkua, jonka saa kiinni tavalliseen vyöhön ja jossa on myös olkahihna . Lokeroita on 5-6. Löytyy nahkaisena ja kankaisena joka laukkuliikkeestä. Mahtuu liput, rahat, passi , kännykkä ja avaimet.
Sammaa mielt, nahkarömpsä paras!
- GoldenShower
Mites tämä?
- 1+19
Kannattaa katsella laukkujen erikoismyymälöistä, niissä on useimmiten hyvät valikoimat matkalompakkoja, itse maksoin n. 35 € nahkaisesta matkalompakosta ja olen ollut tyytyväinen siihen, koko n. 18-20 cm x reilu passin leveys.
- 8767439845934
Mulla on tämä ja oon todennut ton todella hyväksi. Jos jotain huonoa pitää ettiä, niin ainoastaan se ettei ole mitään kantohihnaa, eli jonku sortin laukun tapanen pitää ottaa mukaan, mutta ompa ainaki kaikki samassa paikassa.
http://www.triptek.eu/lentomatkalle/matka-dokumentti-kansio-198.html - huono idea
Ei todellakaan hyvä idea sillä jos ko juttu häviää niin kaikki meni ja tulee kyllä melkoin hässäkkä. Rahat ja passi aina eri paikassa. Kyllä matkustamaan voi viedä muutakin kuin ko jutut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509