Moikka!
Olen lukion kolmatta vuosikurssia käyvä lukiolainen, ja olen erittäin kiinnostunut laki- sekä talousasioista. Suunnittelen hakevani kauppikseen, mutta suuntautumisen valinta on hieman hakusessa.
Minulla iso kriteeri suuntautumisen valinnalla on se, että hommassa on mahdollisuudet/on tarjolla kansainvälisiä hommia, jopa ulkomailla paikallisten firmojen palveluksessa. Tämä kriteeri on mm. tiputtanut oikiksen kokonaan pois tulevaisuuden suunnitelmistani.
Mitkä kauppatieteiden suuntautumisvaihtoehdot ovat parhaita tuota kansainvälisyyden kriteeriä silmälläpitäen? Olen lukenut kurssikuvauksia, ja lähinnä rahoitus ja laskentatoimi ovat lähellä sydäntä, mutta onko niissä tätä mahdollisuutta?
Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
Tavoitteena KTM ja kansainvälisyys??
Sanilmm
2
124
Vastaukset
- poitter
Tama on vaara palsta, silla aiheena on lisensiaatti- ja tohtoriopinnot. Vastaus on kuitenkin, etta noista kahdesta rahoitus on hyva kansainvalista uraa ajatellen. Moni muukin on hyva, esimerkiksi markkinointi.
- Alusta on hyvä alkaa
Oletko tietoinen, että sinun pitää ensin suorittaa vähintään hyvillä arvosanoilla maisteriopinnot, ennen kuin voit aloittaa tohtoriopinnot? Tohtoriopinnoissa on helppo päästä ja pyrkiä kansainvälisyyteen, koska tiede on todellakin aina kansainvälistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477705
- 334263
- 573735
- 503210
- 172896
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 642498
- 522403
- 402349
- 162296