olen kiertäny kaikki kaupat kuopiossa sopivaa talvivaatetta ei vaan löydy.isojen tyttöjen kauppa mukamas auttaa kissan viikset sanon minä,en kuitenkaan ole kuin kokoa 50-52 kaikissa on hihat liian tiukat mutta ympärys riittää vaikka muille jakaa.joten suunnittelijat ei ihminen liho ainoastaan vyötäröltä vaan käsivarret myös 10senttiä lisää hihojen leveyteen.
isot koot mistähän niitä löytää.
2
302
Vastaukset
- Lulu-Lei
Isokokoisella ei ole paljon muuta mahdollisuutta kuin tilata netistä. Olen päätynyt tähän ratkaisuun turhan etsimisen vuoksi.hyviä netti kauppoja ovat www ateliergs .fi sekä Castaluna.fi. Atelier gs tarjoaa muotia yli 40 v .On normaalikoot ,lyhytmitoitus ja erikois lyhyt mitoitus.koot 38-54. Kaikissa samat vaateet . ei erikseen mitään malleja. Castaluna fi tarjoaa muotia todella suuriin kokoihin.joita on tarjolla sekä naisille että miehille .Paljon merkkejä.
- casta luna
Huomasin, että Castalunaan on tullut brittiläiset merkit Evans (jolla taitaa olla omakin kauppa) ja Lovedrobe :). Toivottavasti tulee vielä lisää valikoimaan noilta.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225384- 264627
- 282651
- 342314
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121571
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211347- 151276