Mielipiteitä tuosta?
Kun täältä aina saa mielenkiintoista palautetta..
69ers:in vahvistus/valmennus. miltä vaikuttaa?
7
353
Vastaukset
- 12+4
Jep Jep... kunhan olisi valmennettavia.
- 12+3
Mielestäni Dowe ja Ferm toivat merkittävää lisävahvuutta valmennustiimiin. Nythän siellä on jo nämä kaksi edellä mainittua. Jenkkiä en vielä laske mukaan kun ennenkin tuon seuran tulokasvalmentajat ovat matkalle hyytyneet kuka mistäkin syystä.
- 90-85
Vitsi koko seura
- vqhwkw
Tyhjästä on vaikee nyhjästä ja luulen, että Ferm löytää itselleen kohta uuden seuran kunhan on ensin sotkenut kuviot sixtareissa
- 3+5
vqhwkw kirjoitti:
Tyhjästä on vaikee nyhjästä ja luulen, että Ferm löytää itselleen kohta uuden seuran kunhan on ensin sotkenut kuviot sixtareissa
Sotkenut sixtareiden kuviot? Ei mahdollista - sekasotkua ei voi sotkea
Sääli et joku menee tekemään valmennusitsemurhaa. Sit siel kuitenki vinkuu joku vitun wanabee -linjamies mitä pelei vedetään. wtf? Luuleeks joku tosissaan et sinne menee joku oikee koutsi kuuntelee sellaist akkojen vinkumista? No fucking way. - 3+4
vqhwkw kirjoitti:
Vieläkö seuroja löytyy mihin tällä herralla on mitään asiaa?
- jömun mutsi
Kuka tää ferm oikein on? Valaiskaa meitä muita! Raisio varmaan signaa sen ensi vuonna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477725
- 334283
- 573755
- 503220
- 172906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons692636- 642508
- 582459
- 402349
- 162306