Kokenut 20-vuotias aupair!

aupariksi2013-2014

Hei!

Olen 20-vuotias nuori nainen helsingistä, olen viettänyt nyt puoli vuotta Suomessa ja hinku ulkomaille on kova! Olen ollut aupairina, pariisissa 1,5v. kahdessa eri perheessä. Suomessa olen työskennelyt päiväkodissa sekä perhepäivähoitajana.
Puhun hyvää englantia sekä ranskaa! Harrastan laulua,ja rakastan lasten kanssa hääräämistä enkä voisi ikinä kuvitella työskenteleväni muussa ammatissa kuin lasten kanssa! Otathan yhteyttä jos kiinnostaa. Olen avoin kaikille maille :)

Yst.
Aino

6

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sirraoua

Moikka! Mun australialainen perhe etsii uutta au pairia (aloitus helmikuussa 2014). Asuvat Melbournessa, kolme ihanaa lasta, hyvä palkka ja joustavat työtunnit :)
      Jos haluat tietää lisää niin mailaa mulle siraemilia@gmail.com

-Sira

• Au pairia vailla

Hei Aino,

Voisitko laittaa sähköpostiosoitteen, johon voin ottaa yhteyttä? Kiitos jo etukäteen.

Au pairia vailla oleva perhe

• Ainoaupair

Eli siis s-posti osoitteeseen milonal@luukku.com! Yst. Aino ;)

• Juu1233

Up

• aupauriksi2013-20144

Moikka! laittakaa mulle spostia osoitteeseen milonal@luukku.com! kiitos :)

• Nicola Wallace

Hei Aino,

Me olemme puolet Suomalainen / Englantilainen perhe, pohjois Lansi Lontoosta (Pinner/Rayners lane alueela). Meilla on pieni 18kk pieni poika Ben. Ma puhun Suomea ja Englantia, mun mies Matt puhuu vaan Englantia. Ma olen myos kaynyt koulua Suomessa. Mun oma aiti on kanssa suomalainen. Meilla on ollut nyt vuosi Suomalainen live-in nanny ja Ben oppii molempia kielia. Surullisesti meidan nanny/Aupair lahtee takaisin suomeen huhtikuussa ja etsitaan nyt hauskaa suomalaista uutta nannia. Me tyoskennellaan molemmat etta tarvitaan nannia 5 paivaa viikossa 7-18:30 mutta illat ja viikonlopput ovat avian vapaat. Me ollaan tosi rentoutuva perhe ja haluamme aupairin joka on osa meidan perheetamme.

Jos viela kiinostaa niin voisitko lahettaa CV:n sahkopostilla nicolakwallace@gmail.com

Terveisin
      Nicola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7705
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3745
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3210
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2896
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2621
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      64
      2498
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      55