Eikö se Viggon kersa esiinny kahdessa tornissa? Onko se ihan se jolla on puherooli, vain onko se joku toinen niistä poijista? Asia on vaivannut mieltäni piiiiitkään joten jos joku viisaampi tietää...
Viggon poika
2
581
Vastaukset
- minä
Olen miettinyt itse samaa asiaa ja olisi hauska saada vastaus. Mutta mistäpä sen selville saisi?
- Mulan
Extended editionissa käsikirjottajien kommenttiraidassa sanotaan, että se, joka on puheroolissa Helmin Syvänteessä (kun Aragorn sanoo `this is a good sword`) on Philippa Boyensin poika (jolla oli siihen aikaan äänenmurros ja hänen äänensä piti dupata kimeämmäksi, eli elokuvassa ei ole hänen oikea äänensä), ja Viggon poika näkyy taustalla sitä ennen kun Haleth (siis tämä Pihilipan poika) katselee miekkaansa hänen seurassaan. Viggon poika on myös toisessa kohtauksessa, kun aseita jaetaan ja musiikki soi taustalla, hänelle ojennetaan kirves ja hän katsoo sitä ällistyneenä.
Kommenttiraitoja kuuntelemalla saa kyllä NIIN paljon kaikkea hauskaa pientä triviatietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3178123Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne996369Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1743673- 702440
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee402430- 422204
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222176Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962014- 831877
- 481575