Fordissa on 12v koritakuu,tai tarkemmin sanottuna puhkiruostumattomuustakuu.Mutta,takuu on voimassa 12kk kerrallaan.Eli kannattaa olla tarkkana niiden korintarkastuksien kanssa,ettei pääse 12kk umpeutumaan.Eräällä tutulla kävi niin,että autosta löytyi selvä,ns.sisältäpäin alkanut ruostevaurio,mutta 12kk koritakuujakso oli umpeutunut 2.5kk sitten,joten ei korvauksia.Huolimattomuus voi joskus tulla kalliiksi.Koritakuun uusimista ei tarvi välttämättä tehdä määräaikaishuollon yhteydessä,vaan sen voi uusia erikseenkin.Hinta about 20e.
Fordin koritakuu 12 v.
6
229
Vastaukset
- hyvin toimii takuu
Minulle on ainakin tehty automaattisesti huollon yhteydessä maalipinnan tarkistus, sekä 2002 että 2008 Mondeoon!! Eikä ole vikoja ollut!!
Vuonna 2007 korjattiin 2000mallisen Focuksen tuulilasin yläreuna takuuseen, kun oli alkanut ruostumaan...
Kyllä on Fordi oppinut paljon 2000luvun alkupään ruoste ongelmistaan! Vaikka ompa siinä vaihdettu saumoja ja kititkin erilaisiin..ja on maalaustakin parannettu niistä ajoista! - ihan turhaa
Käytäntö on, että asiakas on itse aiheuttanut ruostumisen. Takuun voimassaololla ei siis ole väliä.
- hyvin toimii takuu
Turhaapa on lässytyksesi, kun ainoat "tietosi" on keskustelupalstojen juttuja...ja muka tutu tutun serkun kaimalta kuultuja juttuja, mutta onhan Se varmaan vaikea keksiä provoja Fordista!!!
- Takuuta tarvitaan
Koritakuusta kannattaa huolehtia tarkkaan sillä sitä Fordissa tarvitaan jatkuvasti.
- On se kummaa
Olipa taas älyttömiä provoja. Ei totuuden häivääkään. Mikä Fordeissa huolettaa sellaisia, joilla sitä ei edes ole? Onko Toyotalla taas jotain takaisinkutsuja tai muuta vastaavaa menossa?
- pohjamuoveja auki
Muistakaa välillä avata pohjamuoveja. Niiden alta on voinut jo hävitä puoli neliötä Romanian peltiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih405161Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181740Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738