milloin nainen antaa?

mittteen

minua ihmetyttää että miten nainen tekee päätökse nmilloin antaa pillua? Olen monesti päässyt naisen kanssa todella pitkälle eli naine on ottanut suihin ja olen päässyt sormettamaan pillua joka on ollut märkä, minulle nuo merkkaavat vihreää valoa myös yhdynnälle. Mutta sitten kun pitäisi viedä homma loppuun yhdynnällä niin nainen onkin sanonut ei, antaen syyksi ettei tunne mua vielä tarpeeksi hyvin etc. ärsyttää tommonen, jos hommia aloitetaan niin pitäisi tajuta että ei niitä saa jättää kesken

31

4880

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • antinarsisti

olist ottanut "käsineet mukaan" olisi todennäköisesti onnistunut

• Se vain tapahtui

Nainen ei koskaan itse tee päätöstä, vaan ulkoistaa päätöksen miehelle. Sinä et vain tarpeeksi miehekkäästi uskaltanut tai osannut tehdä tuota päätöstä naisen puolesta ja siksi hänellä tuli ns. lutkadefenssi päälle. Jos naisella tulee vähänkään sellainen tunne, että hän on nyt itse omilla valinnoillaan haluamassa panemista, niin hän lopettaa homman kesken. Asioiden pitää "vain tapahtua", eli siis miehen pitää laittaa tapahtumaan. (Tämä ei sitten tarkoita raiskaamista.)

• t.NaiNeN

Tässä kommentissa on kyllä perää kun asiaa tarkemmin ajattelee (näin naisen näkökulmasta).. ;)

Miehen itsevarmuus on aika tärkeä juttu kys.tilanteessa. Jos mies alkaa hivenenkin epäröidä, niin oma fiilis voi latistua aika nopeaa. Ellei mies sitten erikseen mainitse että on kokematon tms, joka selittää varmojen otteiden puuttumisen.

• t.NaiNeN
        t.NaiNeN kirjoitti:

Tässä kommentissa on kyllä perää kun asiaa tarkemmin ajattelee (näin naisen näkökulmasta).. ;)

Miehen itsevarmuus on aika tärkeä juttu kys.tilanteessa. Jos mies alkaa hivenenkin epäröidä, niin oma fiilis voi latistua aika nopeaa. Ellei mies sitten erikseen mainitse että on kokematon tms, joka selittää varmojen otteiden puuttumisen.

En tosin allekirjoita että tuo pätisi joka tilanteessa. Kyllä nainen saa ja voi haluta ihan oma-alotteisesti, eikä siitä mikään lutkafiilis todellakaan tarvi tulla (eikä tule).

Mutta jos vastapuoli on kovin epävarma, niin se heijastuu toiseenkin.

• nainen minäkin

Samoilla linjoilla toisen naisen kanssa. Miehen pitää viedä tilannetta muuten fiilis lässähtää. Eikä kyse todellakaan ole mistään raiskatuksi tulemisen halusta.

• nyvä neuvo
        t.NaiNeN kirjoitti:

En tosin allekirjoita että tuo pätisi joka tilanteessa. Kyllä nainen saa ja voi haluta ihan oma-alotteisesti, eikä siitä mikään lutkafiilis todellakaan tarvi tulla (eikä tule).

Mutta jos vastapuoli on kovin epävarma, niin se heijastuu toiseenkin.

ok, tämä on hyvä tieto eli ei muuta kuin suoraan päätä sitten työntään kikkelin pimperon uumeniin, ei siinä mitään jutustelua tarvi tai muuta sellaista

• 17+1
        nainen minäkin kirjoitti:

Samoilla linjoilla toisen naisen kanssa. Miehen pitää viedä tilannetta muuten fiilis lässähtää. Eikä kyse todellakaan ole mistään raiskatuksi tulemisen halusta.

Olette te naiset kummallisia, mitä enemmän luen teidän kommentteja niin sitä enemmän menetän toivoa.

• >----<
        nyvä neuvo kirjoitti:

ok, tämä on hyvä tieto eli ei muuta kuin suoraan päätä sitten työntään kikkelin pimperon uumeniin, ei siinä mitään jutustelua tarvi tai muuta sellaista

Ei se nyt ihan noin yksinkertaista ole. Miehen pitää johdatella tilannetta määrätietoisesti.

• Herra Yli-Kohtelias

Jep, eli nyt raiskata kannata. Mutta jos nainen on jo suuseksiä antanut, niin "muina miehinä" painautuu kiinni ja työntää sisälle, lupa on jo käytännössä annettu kun seksi on aloitettu. Ei siinä vaiheessa enää kysytä:

"Anteeksi neiti, mutta antamanne mitä nautittavimman suuseksin jälkeen, voisinko mitä kohteliaimmin työntää penikseni kosteaan vaginaanne?"

Nainen katsoo suuauki, sperma suupielistä valuen: "....Ei nyt tällä kertaa."

• toinen nainen
        Herra Yli-Kohtelias kirjoitti:

Jep, eli nyt raiskata kannata. Mutta jos nainen on jo suuseksiä antanut, niin "muina miehinä" painautuu kiinni ja työntää sisälle, lupa on jo käytännössä annettu kun seksi on aloitettu. Ei siinä vaiheessa enää kysytä:

"Anteeksi neiti, mutta antamanne mitä nautittavimman suuseksin jälkeen, voisinko mitä kohteliaimmin työntää penikseni kosteaan vaginaanne?"

Nainen katsoo suuauki, sperma suupielistä valuen: "....Ei nyt tällä kertaa."

Vielä kun älyät jättää tuon muina miehinä pois. Se on just sitö haparointia joka ärsyttää. Miehen tulee olla määrätietoinen.

• 13 + 12

Ai suihin voi ottaa vaikkei toista niin tuntisikaan? Onpa outoa logiikkaa, minusta suuseksi on intiimimpää kuin penetraatio, siihen kun ei moni ryhdy edes vakiintuneessa suhteessa. Ota nyt näistä selvää.. Ja joka tapauksessa harva asia ärsyttää niin paljon kuin puolitiehen jätetty homma..

• Ninni96

Hei haloo???Kaikki mun frenditkin ottaa poskeen kundeilt jos ne ei haluu panna.Mitä välii???!!!!

• lihatipunen

Samaa mieltä, naisena olen siis, että suuseksi on intiimimpää eli outoa sen jälkeen kieltäytyä yhdynnästä "en tunne sinua tarpeeksi" -verukkeella.

• Maria 025

Tottakai mä annan pillua jos mua panettaa, mutta vain omalle kullalle. Hutsut jakaa, välillä helposti, toisinaan pidemmän vonkauksen jälkeen. Iha sama!

• PlayTheGame

Kyseessä on mahdollisesti ns. last minute resistance, tai LMR. Se on naisen vaisto joka hälyyttää että nyt mies ei aiokaan jäädä hoitamaan lasta (vaisto ei ikävä kyllä tunne kondomeja). Sinun kuuluu osoittaa naiselle, ei sanoin vaan teoin, että olet hänen "pauloissaan", jolloin "kaikki vain tapahtuu". Kun naisen vaisto sanoo että mies on rakastunut häneen, bingo.

Muita selityksiä:

- älä ikinä puhu seksistä naiselle, vie hommaa eteenpäin mutta ei sanoin ("voinko panna sua" tms)
      - älä anna fiiliksen latistua, yritä hoitaa tilanne niin että kaikki on valmiina ja pystyt etenemään sulavasti...ei siis kortsun etsimistä taskusta, laukusta, tms
      - älä kerjää jos nainen epäröi! Sano että ok, jatka suutelua/hyväilyä, yritä olla miettimättä lopputulosta, nauti tilanteesta ja kovin usein nainen päätyykin sanomaan kyllä ;)

• Säännöt selville

Voinko panna sua? on todella huono laini, mutta muuten on hyvä selvittää etukäteen esim. ehkäisystä. Samoin ennen panoa pitää selvittää mitä pano tarkoittaa, johtaako se suhteeseen vai onko vaan pano jne.

• aikuistenvälistä
        Säännöt selville kirjoitti:

Voinko panna sua? on todella huono laini, mutta muuten on hyvä selvittää etukäteen esim. ehkäisystä. Samoin ennen panoa pitää selvittää mitä pano tarkoittaa, johtaako se suhteeseen vai onko vaan pano jne.

No todellakin. Aikusiet puystyy puhuman seksistä ja nää asiat vastuulliset ihmiset käy lävitse. Itse en pane ilman etukäteiskeskusteluja ja jos toinen on niin estynyt ettei pysty asioista puhumaan suoraan ja niiden oikeilla nimillä ja olemaan avoin omista haluistaan, niin saa jäädä panematta.

• Ompa kummaa kirjoittelua. Nussimaan vaan.

• "Minua ihmetyttää että miten nainen tekee päätöksen milloin antaa pillua? Olen monesti päässyt naisen kanssa todella pitkälle eli nainen on ottanut suihin ja olen päässyt sormettamaan pillua joka on ollut märkä, minulle nuo merkkaavat vihreää valoa myös yhdynnälle. Mutta sitten kun pitäisi viedä homma loppuun yhdynnällä niin nainen onkin sanonut ei, antaen syyksi ettei tunne mua vielä tarpeeksi hyvin etc. Ärsyttää tommonen, jos hommia aloitetaan niin pitäisi tajuta että ei niitä saa jättää kesken."

Hyvä nimimerkki "mitteen", en oikein ymmärrä ongelmaasi.

Irtosuhteilun rajana pidetään yhtä orgasmia, sitä enempi sekstaaminen vie homman jo seurusteluasteelle. Kurlatessaan hampaitaan siemennesteelläsi nainen ymmärtää, että penetraatioon ryhtyminen tämän jälkeen käynnistäisi mitä todennäköisimmin tapahtumaketjun joka keskipitkällä aikavälillä johtaisi avioliittoon, lasten tekoon ja velka-asunnon ostoon.

Hyvä nimimerkki "mitteen", nainen haluaa vain säilyttää vapautensa.

• En lähtisi tuollaiseen leikkiin mukaan

• Munaotus

Panet vaan etkä kysele mitään.

• runkkarinapysyt

Siis mitä vittua? Nainen haluaa edetä hitaasti (ei _Vielä_ tunne sua kunnolla) ja sä oot vaan niin tyhmä että jätät leikin kesken. Olis seuraavalla kerralla edetty.

Oot niin kärsimätön, että onko susta edes naista tyydyttämään? Ei ilmeisesti, kun ajatusmaailma on tasolla "nainen antaa, mies saa".

• Anonyymi

Pipari on vallan käytön väline...

• Anonyymi

Kaulinpas. Koholla.

• Anonyymi

Jospa se on vaan todennut siinä sulta suihinoton yhteyttä vehjettä katselessa että sormi ajaa saman asian. Toinna edetä pidemmälle 😂👍

• Anonyymi

Hahhah :D

• Anonyymi

Et ole ollut aviomiesainesta.

• Anonyymi

Miehen elin haisee niin helvetin pahalle varsinkin se ulos tuleva vanhalle kalalle haiseva litku. Joten ei kiitos, vanhat, haisevat kalaliemet eivät kiinnosta. Ja puheet ovat toinen juttu , törkyturvat voi jättää rannalle helpostikkin, ei mitään, suu suoltaa p…kaa jatkuvasti. Ja todellakin, visvat eivät kiinnosta, tulipatpa ne puheen muodossa tai jonain muuna.

• Anonyymi

Nehän yrittää käyttää pilluunsa vallan välineenä, kun sanoo ei,nii nouse vedä vaatteet niskaas ja moi,moi.
      Pillu ei lopu yhen naisen sanottua ei. Sillä miehen kallein ruoka mitä syö on hääkakku,joten miettikää tarkoin, millasen pihtarin otatte riesaksenne

• Anonyymi

Kuka tuollaista sikaa itselleen haluaakaan? Ei kukaan. Törkyturpa ja törkyturvan asenne on; nainen on vain yksi täytettävä aukko johon ruiskitaan paskaliemet, ei muuta.
        Sulle ei kannata elävää ihmistä yrittää edes ajatella, kun et tiedä mitä ” sille tehdään” täytät automaattisesti vain jonkin aukon jossain ja se on siinä koko homma. Tekovagina olisi sulle loppuelämän seurustelukumppanina kaikista parhain.

• Anonyymi

Minä en anna ottaa suihin jos ei saa panna myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7290
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      733
      3521
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      349
      1847
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1785
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1415
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1381
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1280
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1241
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe