Extremeäkö?

Kahden viikon joulupakolaismatka varattuna Tunisian Sousseen, toivottavasti tilanne ei ole kehittymässä siellä huonompaan suuntaan eikä matka peruunnu. Ehkäpä joku siellä parhaillaan oleva matkailija voisi kuvailla tunnelmiaan alueella.

4

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuskinturistilmitää

Mitä siellä sitten voi tapahtua? En ole edes kuullutkaan, että turisteilla olisi mitään hätää, keskenään nahistelevat, jos nahistelevat.
      Olen ollut ulkomailla, kun aivan lähellä joku tai jotkut keksi räjäyttää pommin kadulla ja muutamasta kerrostalosta meni ikkunat rikki, lisäksi käydessäni huoltoasemalla, oli siellä hieman ammuskeltu ja jonkun Merssu oli ilmastoitu, raadot oli viety jo pois. Käytiin vaan tyttöystävän kanssa otattamassa kuvat itsestämme panssarivaunuesteillä. Ei siinä mitään sen kummempaa ollut.

• Siis mitä, Tunisia?

Onko Tunisiassa menossa joku selkkaus? Kerro tarkemmin.

• Olen seurannut Twitterin kautta Tunisian tilannetta, samaten Egyptin tapahtumia. Oma mediamme luonnollisesti valikoi ja suodattaakin julkaisemansa uutiset.

• Tuskinturistilmitää

Hotellin edessä joku pommi räjäytetty ja jotain muuta. No jokaisen pitää miettiä, että matkustaako vaiko ei. En yllytä matkustamaan.
        Olen itse ollut useammassakin maassa, jossa on ollut keskinäisiä kahnauksia, juuri näitä pommeja ja armeijan väliintuloja, eihän se mukavaa ole ja joskus on ollut mm. puhelimen toimivuudessa ollut ongelmia, kun yhdessä maassa oli menossa vallankaappaus. Hengissä kuitenkin selvittiin.
        Joissakin maissa on menossa jatkuvasti jotain hässäkkää, mutta ne ovat monasti ihan paikallisia, eikä niistä uutisoida meillä, ellei sitten joku suomalainen ole juuri siellä. Jos joku suomalainen on mukana siinä, niin johan on kotimaamme uutiset tulvillaan tuota, vaikka sitä samaa on lähes joka päivä jossain päin maailmaa.
        Matkustin aikoinaan varsin runsaasti pariinkin maahan, joissa oli epävakaata ja meidänkin uutisissa täällä Suomessa oli kuvia panssarivaunuista kaduilla ja talojen räjäytyksiä, kuitenkin ihan tavallisella kansalla oli niissä maissa ihan rauhallista, eikä elämässä ollut mitään ihmeellistä. Ne tapahtumat oli jossain kaukana taikka lähimmillään vain muutaman kilometrin päässä, ne eivät kuitenkaan häirinnet tavallisen ihmisen elämää.

Seuraa tilannetta ja peruuta matka, jos siltä tuntuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe