Miten nämä kaksi merkkiä sopivat yhteen? Onko kenelläkään kokemuksia? Itse siis olen Vaaka ja mies josta olen kiinnostunut on Leijona. Meillä on muuten samat kuumerkit, molemmilla oinaassa :)
Leijona ja Vaaka
4
163
Vastaukset
- Turvassa sinussa.
Muistan jossain lukeneeeni, että aurinko- ja kuumerkkien tulisi olla samat ja näin ollen suhde toimisi. Mutta on myös paljon muuta, mitä ottaa huomioon. Kenties vastapuolella voisi olla jotain Vaakaa, Mars, Venus, tai jotain. Rakastuminen tapahtuu nopeasti. Pitkäaikainen suhde vaatii toisen sietämistä kaikkineen. En voi sille mitään, että minua kiehtoo henkilö, kuinka hän elää ylipäänsä. Siinä on kyseessä Venus, Mars, MC, huoneet 4, 12 ja paljon muuta. Erityisesti kiinnitän huomiota huoneeseen 5. Kenties onkin kyse turvallisuushakuisuudesta.
- jdjdjd
Aurinkomerkkien pitää olla yhteensopivat muttei samat, mutta kuumerklien pitäisi mielellään olla samat.
- vaakanainen
Sopivat kyllä jos vaaka hyväksyy leijonan itsekkyyden..:)
- Puntarit heiluu
No osaa vaakakin olla aika itsekäs ;) Ja myönnän että horoskooppi oppaissa vaakojen kohdalla mainittu turhamaisuuskin pätee minuun paremmin kuin hyvin ;) Mutta on minussa paljon hyviäkin puolia ja ne tasoittaa noita kahta huonompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224824- 203905
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4082524- 272291
- 342114
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391979- 371928
- 151798
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191537- 121461