Poistaako tämä ohjelma virukset itsestään? Mulla ilmotti että löysi yhden uhan ja poisti sen, mutta haluaisin nyt vielä varmistua että poistaako se ihan varmasti itse ne?
Avg Antivirus free adition 2013
2
233
Vastaukset
Ei välttämättä pysty poistamaan jos haittaohjelma on hankalasti poistettava.
- karanteeni
Tarkista kohdasta options< virus vault. Sinne AVG siirtää löytämänsä uhat karanteeniin jossa ne ei "pysty toimimaan" Siellä logissa ne säilyy 30 vrk. ja sitten poistuu kokonaan.
The AVG Virus Vault is a virus quarantine where all removed files, virus infected or suspicious, are safely stored. All files are locked, encrypted and cannot do your computer any harm. The main purpose of the Virus Vault is to keep any deleted file for a certain period of time, so that you can make sure you do not need the file any more. If you find out that the missing file is causing problems, you can send it for analysis, try to heal it, and restore it to its original location
AGV.stä on ilmestynyt jo 2014 versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224274- 193300
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3992302- 271981
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 341924
- 321649
- 151558
- 121271
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681270