Hmm.

nainen25

Kuka haluais nuolla kunnolla 25v himokasta naista, joka antaa myös kunnolla takaisin :P

12

312

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimies espoost

Minä haluan. Mistä päin olet?

• lipstilkka

Kyllä on kokemusta antaa kunnolla nielen upota ja kierrellä joka reiässä ja sormettaa samalla, usein menny tunti jos toinenkin ja siinä välillä 21/6 kalu käyny syvemmällä ja jatkettu,ei ole moitetta tullu??

• lonkka

nuolen kaiken ikäiset naiset kokemuksella olen jo iäkkäänpi vaikka
        ilman tekareita ei satu hellään klittaan
        keskustellaan meilissä lonkka@luukku.com

• Vink Vink.

• Kyllähän täältä löytyy halukkaita nuolijoita. Minä ainakin haluisin antaa kieltä halukkaalle naiselle kunnolla ja pitkään...
      Jos nuolisin sua tunnin tai pari yhteen menoon niin montakohan orgasmia saisit?

• nainen25

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

• nainen25 kirjoitti:

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

Sanoisinpa että erittäin houkutteleva ajatus. Meillä olisi varmasti kivaa yhdessä ;)
        Mutta "haaveissa vainko oot mun"...

• Haluaisitko levittää reitesi aivan levälleen ja antautua kanssani kiimaiseen nautintoon kun painan huuleni häpyhuuliasi vasten ja työnnän kieleni sisääsi?´
      Saisit tuntea kieleni tutkivan pillusi jokaisen sopukan ja hyväilevan klitoristasi. Tahtoisin kuulla sinun voihkivan kiimasta ja nautinnon äänesi kiihottaisi minua lisää ja saisi minut jatkamaan aina vaan innokkaammin nuolemistasi.
      Voisit olla varma että tämä nautintosi ei lopu kesken ja haluan oikeasti tehdä tätä pitkään...

Nuolisin ja imisin klitoristasi niin että tuntisit kiimasi yltyvän melkein sietämättömäksi, ehkä repisit minua hiuksista ja painaisit päätäni pilluasi vasten. Lopulta, kiduttavan pitkän kiimaisen nautinnon jälkeen saisit kokea räjähtävän orgasmin, ehkä kiittäisit minua huutamalla kiimaisena lauetessasi ja se antaisi minulle intoa jatkaa niin että alkaisin kielelläni saatella sinua kohti toista orgasmia, hitaasti mutta varmasti, nautintoa pitkittäen...

• sinkkumies36

36v mie vapaana satakunnassa. Miten saan sinuun yhteyksiä????

• nainen 25

et mitenkään eunukki

• kutsuni kalastelee

uusia sp-osoitteita

• maria86

mariaheinonen86@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8459
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6667
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3840
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3629
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      166
      3034
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2959
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2937
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2809
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2486
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe