Hmm.

nainen25

Kuka haluais nuolla kunnolla 25v himokasta naista, joka antaa myös kunnolla takaisin :P

12

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielimies espoost

Minä haluan. Mistä päin olet?

• lipstilkka

Kyllä on kokemusta antaa kunnolla nielen upota ja kierrellä joka reiässä ja sormettaa samalla, usein menny tunti jos toinenkin ja siinä välillä 21/6 kalu käyny syvemmällä ja jatkettu,ei ole moitetta tullu??

• lonkka

nuolen kaiken ikäiset naiset kokemuksella olen jo iäkkäänpi vaikka
        ilman tekareita ei satu hellään klittaan
        keskustellaan meilissä lonkka@luukku.com

• Vink Vink.

• Kyllähän täältä löytyy halukkaita nuolijoita. Minä ainakin haluisin antaa kieltä halukkaalle naiselle kunnolla ja pitkään...
      Jos nuolisin sua tunnin tai pari yhteen menoon niin montakohan orgasmia saisit?

• nainen25

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

• nainen25 kirjoitti:

Aika monta, sain jo melkein orgasmin tuosta ajattelemisesta... Ja tuohon perään vielä kunnon pano niin voi että. Mitä sanoisit? Melkein jo tunnen kun kuumana sykkivä kalusi vaeltaa sisälläni ja saat minut kiemurtelemaan halusta...

Sanoisinpa että erittäin houkutteleva ajatus. Meillä olisi varmasti kivaa yhdessä ;)
        Mutta "haaveissa vainko oot mun"...

• Haluaisitko levittää reitesi aivan levälleen ja antautua kanssani kiimaiseen nautintoon kun painan huuleni häpyhuuliasi vasten ja työnnän kieleni sisääsi?´
      Saisit tuntea kieleni tutkivan pillusi jokaisen sopukan ja hyväilevan klitoristasi. Tahtoisin kuulla sinun voihkivan kiimasta ja nautinnon äänesi kiihottaisi minua lisää ja saisi minut jatkamaan aina vaan innokkaammin nuolemistasi.
      Voisit olla varma että tämä nautintosi ei lopu kesken ja haluan oikeasti tehdä tätä pitkään...

Nuolisin ja imisin klitoristasi niin että tuntisit kiimasi yltyvän melkein sietämättömäksi, ehkä repisit minua hiuksista ja painaisit päätäni pilluasi vasten. Lopulta, kiduttavan pitkän kiimaisen nautinnon jälkeen saisit kokea räjähtävän orgasmin, ehkä kiittäisit minua huutamalla kiimaisena lauetessasi ja se antaisi minulle intoa jatkaa niin että alkaisin kielelläni saatella sinua kohti toista orgasmia, hitaasti mutta varmasti, nautintoa pitkittäen...

• sinkkumies36

36v mie vapaana satakunnassa. Miten saan sinuun yhteyksiä????

• nainen 25

et mitenkään eunukki

• kutsuni kalastelee

uusia sp-osoitteita

• maria86

mariaheinonen86@suomi24.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      7016
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      703
      3101
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1310
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1291
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1285
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1187
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1170
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      236
      1136
    9. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      218
      1086
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    Aihe