Tällaista ilmoitusta herjaa asentaessa OpenOfficea. Kuinka tulisi toimia. Windows versio kyseessä.
Integrity check failed
2
120
Vastaukset
- 4.1.
Lataamasi asennuspaketti on vioittunut jotenkin latauksen aikana.
Mikä versio oli kyseessä?
Latasitko sen OO omilta sivuilta vai jonkun "kolmannen osapuolen" sivulta?
Koeta ladata se uudestaan.
Samoja ongelmia tuolla Win7 ja OO 3.4.1. kanssa (engl.)
https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=15&t=58904 - Ben Hur
Samantapainen juttu tapahtui minullekin, eli OpenOffice 3.4.1 Windowsille (suomeksi), asennusvirhe.
Asentaessani pakettia koneelle tuli kesken kaiken ilmoitus "1335. openoffice1.cab on viallinen". Asennusohjelma antoi mahdollisuuden yrittää uudelleen, mutta kolmen kerran jälkeen luovutin.
Vika voi hyvinkin olla omassa latauksessa, mutta raportoinpa nyt kuitenkin tämän ihan siltä varalta, jos sattuisi olemaan niin, että se on asennuspaketissa itsessään. Jätän suomi-version sikseen ja asennan englanninkielisen.
Latasin tuon suomi-version tämän sivun linkin kautta:
http://www.openoffice.org/fi/lataa.html
Eli sivu on (ilmeisesti?) OO:n oma, mutta linkki johti silti johonkin source forgen vai mikä se nyt oli, sivulle...
Lopuksi ehdotus: Olisi kätevää, jos asennusohjelma jo heti saman tien pystyisi tarkistamaan itsensä niin, että asennusta ei edes aloitettaisi jos paketti on virheellinen. Mutta tämä nyt on vain tietämättömän ajatus, enhän minä näistä teknisistä asioista paljoa tajua. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738