Nuori 20 v nainen etsii ulospääsyä rahahelvetistä, jotta pääsisi pian taas jaloilleen. Jos keksit minulle mitä tahansa töitä ;) pk-seudulta ilmota siitä s-postilla. Neiti20@suomi24.fi
neiti etsii sponsoria
5
503
Vastaukset
- ruma mies.
Se on tonnin yöltä mun kanssa?
- vaikka kuinka ruma
Rumakin mies saa satskulla nuorta, hoikkaa kaunota-excortseuraa.
Tyhmä maksaa liikaa. - Kaunis 21.v.
vaikka kuinka ruma kirjoitti:
Rumakin mies saa satskulla nuorta, hoikkaa kaunota-excortseuraa.
Tyhmä maksaa liikaa.No en minä ainakaan mistään satasesta vielä ala tarjoamaan niitä s-palveluja, kyllä se on se 200€/h, mistä minut saa... ;) Ja joka kerralla on tuo edellä mainittu summa sopinut paremmin kuin hyvin rahamiehille, eikä ole valitettu puolin eikä toisin. Näin hyvä rahoittaa opiskeluja niin ei joudu mitään paska-duuneja tekemään.
- rahamies1
Kaunis 21.v. kirjoitti:
No en minä ainakaan mistään satasesta vielä ala tarjoamaan niitä s-palveluja, kyllä se on se 200€/h, mistä minut saa... ;) Ja joka kerralla on tuo edellä mainittu summa sopinut paremmin kuin hyvin rahamiehille, eikä ole valitettu puolin eikä toisin. Näin hyvä rahoittaa opiskeluja niin ei joudu mitään paska-duuneja tekemään.
Hei!
Laitatko yhteystietojasi niin katsellaan sopimuksia palveluista joita voisit minulle tarjota? Olen rikas yritysjohtaja Hki. - heidi 26
rahamies1 kirjoitti:
Hei!
Laitatko yhteystietojasi niin katsellaan sopimuksia palveluista joita voisit minulle tarjota? Olen rikas yritysjohtaja Hki.sä olet kusettaja halut ilman rahaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467515
- 334153
- 573655
- 503160
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562426- 542368
- 402309
- 432288
- 162256