C-paperit ?

Kutsut kohta

Minulla on selkä vähän kiero, alaselän selkärangan molemmin puolin lihaksissa on jotain paikka eroja, jaloissa on pituus eroa, ja näkö molemmissa silmissä -3.5 eli ilman laseja en pärjää. Minua myös ahdistaa jos ihmisiä on liikaa ympärillä. Ruumiin rakenteeltani olen lyhyt ja pienilihaksinen.
Miltä vaikuttaa, tuleeko C? Tuskin A ainakaan.

4

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kutsut kohta

Tai en siis ole aivan pätkä, olen 165-170cm, ja painoa noin 50kg.

• Kutsut kohta

A tuli, sanoivat että jos tuntuu siltä niin pyydän armeijassa sitten B luokitusta.

• hmnjaa

Hmnjaa. Kyllä tuossa tilanteessa voisi kuvitella b papereiden tulleen... Jos tuntuu, että et armeijassa pärjää fyysisten ominaisuuksien takia niin voithan tietysti mennä sivariin. Itse vaihdoin pois intistä sivariin terveyden takia ( vaikka vääpeli kuinka yritti inttää, että kasarmilla ei ole hometta...vitun paskanpuhuja). Toinen mahdollisuus on, että menet yksityiselle lääkärille/ psykiatrille tms. asioista puhumaan. He voivat ilmeisesti (jos olen ymmärtänyt oikein) lähettää aluetoimistoon suosituksen c-luokkaan siirtämisestä.

• fgnynmytm

Intissä ei ole ollut vääpeleitä vuoden 1995 jälkeen...pelle

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5224
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4388
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2531
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2264
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2008
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1928
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1617
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1541
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1277
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1184
    Aihe