olis suunnitteilla nettiin interaktiivinen lehti, johon lukijat voi itse kirjotella juttuja (esim. myyntipalsta) ja muutama uskottu kaveri jotain artikkelia, jotka ilmestys heti lehteen, tai lähettää valokuvia. Kaiken pitäs olla sisällön tekijälle mahd. iisiä eli valmiita lokeroita kai "tähän otsikko" jne.
Tekniikasta ei ymmärretä juuri mitään ja kiinnostaskin, mitä me tarttettas? Onko jokin valmis sovellus hankittavissa? Ja mitä tukia pitää palvelimessa olla, että tuo onnistus?
Ymmärrän tietenkin, että näistä on kirjoja tehty, mutta jos saisi ihan lyhyen ohjeen. Tutkitaan sitten ite eri vaihtoehtoja, jos sellaisia on. Ja kiitos etukäteen vastaajille,
ja huippu olis, jos joku tietäs tollasen toimivan netissä, jota harrastajaporukka pyörittelee. Voitas ihastella.
nettilehti
lehtinen
2
853
Vastaukset
- näitä
montakin, malliksi:
http://www.google.fi/search?hl=fi&ie=UTF-8&q=nettilehti&btnG=Google-haku&lr=lang_fi- lehtinen
alanpa selailemaan noita lehtiä ja portaaleja. Onko käsitystä tai jopa tietoa siitä, mitä tollasen systeemin tekeminen vaatii ja mitä maksaa? Olis hyvä, jos sais systeemin valmiina ja stiä voisi porukka itse alkaa kehittämään. Kiitos noista tiedoista, jotka olen saanut tähän mennessä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465397Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561957Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens781125Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53951- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748