Onko untuvatakkia mahdollista kaventaa sivuilta, tai yleensä muualtakaan?
takin kaventaminen
7
4890
Vastaukset
- Hdthjjrhljghvjj
Kannattaako, mieti sitä. Myy pois ja osta sopiva.
- hm.
Mahdollista se toki on, mutta hirveän hankalaa. En itse ryhtyisi moiseen puuhaan. Ei kai sen untuvatakin muutenkaan tarvitse olla ihan vartalonmyötäinen.
- untuvarulez
onnistuuhan se. menet ompelimosta kysymää :).itsekin kävin kavennuttamassa alle 40 eurolla.
- harrastusompelija
Minä kavensin itse , nuorena tein melkeen kaikki vaatteenikin itse.
- allintakki
en lähtisi kaventamaan. Vähän väljempi on lämmin kuin ihan liian vartalon myönteinen.
- Anonyymi
Päin vastoin. Olen sen taas pakkastalvena todennut että vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon lämpimämpiä kuin väljät.
Katselin myös vamhaa untuvatakkiani joka on väljää mallia. Pitäisi kaventaa mutta vaikealta se näin amatööristä tuntuu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päin vastoin. Olen sen taas pakkastalvena todennut että vartalonmyötäiset vaatteet ovat paljon lämpimämpiä kuin väljät.
Katselin myös vamhaa untuvatakkiani joka on väljää mallia. Pitäisi kaventaa mutta vaikealta se näin amatööristä tuntuu.Se on totta, että varsinkin untuvatakin koolla on väliä. Liian väljässä takissa kehon ja eristävän materiaalin jää tyhjää ilmaa, jolloin se ei eristä lämpöä halutulla tavalla. Liian pienessä takissa taas tuntuvat painuvat kasaan eivätkä lämmitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224324- 193391
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy4022331- 272011
- 341954
Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391949- 351704
- 151578
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191337- 121301