Mielessä ollut jo pitkään uuden kielen oppiminen. Olen sitä jo jonkin verran täällä Suomessa ja Teneriffalla. Eli perusasiat on jollain tavalla tiedossa. Olisiko halukasta opettamaan sitä minulle lisää. En ole tällä hetkellä töissä joten kalliiseen opetukseen minulla ei ole mahdollisuutta.
Uuden kielen oppiminen " espanja " !
1
209
Vastaukset
- vaikkapa näin
Kannattaa varmaankin etsiä esim. paikkakunnan kansalaisopistojen harraste - kurssi tarjonnasta edullisia espanjan tunteja. ( Meille tulee aina ennen syksyä harrastelehti postitse kotiin, ainakin tampereella).
Kannattaa etsiä netistä esp.kursseja. Eteen on tullut myös "lähdössä espanjaan matkalle?" - oppikursseja, joissa opetetaan käytännöllinen asionti, matkailu sanastoa ja small talk ja niin edelleen.
Kirjastoista löytyy espanjan oppikirjoja, alkeista alkaen. :)
Mikäli paikkakunnallasi on aikuislukio, kannattaa selvittää opetetaanko siellä espanjan kursseja. Aikuislukiossa kun voi suorittaa kursseja ihan muuhunkin tarpeeseen taitojensa kehittämis mielessä, kuin vain ylioppilaaksi tähdäten.
Itse opiskelin 5 kurssia espanjaa lukiossa.
Yksi vaihtoehto on myös laittaa lehti-ilmoitus tai ilmoitus ruokakaupan ilmoitustaululle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133