Hei,
Jos teette remonttia kannattaa varoa Kari Hötti nimistä henkilö. Toimii veikkolassa. Täysi huijari ja jättää myös työt tekemättä.
Kannattaa varoa!
14
4020
Vastaukset
- No elähän nyt
Ettei vaan syyllinen löytyisi omasta peilistä... Ja varo ettei kunniaa loukata. Julkinen syyttely on jokseenkin laitonta puuhaa. Ota joku muu tekemään hommat. Onhan noita tekijöitä.
- Anonyymi
En tunne po. yritystä enkä asiakasta. Se nyt on kuitenkin selvää, että yrittäjää voi yritystoiminnan osalta arvostella melko railakkaasti syyllistymättä kunnianloukkaukseen. Alkuperäinen teksti on kyllä jo rajatapaus.
Alkuperäinen esitys ei ole kunnianloukkaus, jos aiheesta löytyy jonkinlaista näyttöä.
- Kari Hötti
Moi!
Jos on otsaa haukkua jotakin niin tee se omalla nimelläsi niin että asianomainen voi vastata. En ole jättänyt töitä tekemättä mutta äskettäin olin oikeudessa jossa asiakas syytti minua. Juttu kuitenkin päättyi meidän voitoksi joten ainakin oikeuden nimissä en ole huijari. Tämä asiakas olisi halunnut että peitämme homevauriot silmät ummistaen. Tämä nimetön viesti menee eteenpäin tutkittavaksi koska tälläinen epäasiallinen nimetön haukkuminen voi vahingoittaa toimintaamme.
Kari Hötti
Veikal Oy - Anonyymi
Ei saa höttiä haukkua, sitä on kiusattu pienenä eikä sillä ole yhtään kaveria.
- Anonyymi
No eipä tuolla kovin hyvin menekkään. Viimeiset 2 vuotta tappiollinen tulos.
- Anonyymi
Sama tyyppi, joka antaa kuluttajille hinnat ilman arvonlisäveroa.
- Anonyymi
Löytyikö Hötti aloittajaa
- Anonyymi
Eipä ne viranomaiset tämmöiseen kuluta aikaansa
- Anonyymi
Kari on aivan kamala remonttimies. Kiroilee kun mikään ei onnistu, eikä kyllä onnistukaan. Työn jälki on täysin ala-arvoista. Remontin jälkeen pitää palkata toinen mies korjaamaan aiheutetut tuhot.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä aloittajan kanssa. Ei vastaa edes reklamaatioon. Täysi huijari koko mies.
- Anonyymi
Täysin sama kokemus meilläkin. Tekee surkeaa työtä eikä tule korjaamaan jälkeä. Lopettaa vaan puhelimeen vastaamisen ja katoaa tyystin.
- Anonyymi
Kari voisi vastata siihen puhelimeen. Ei tarvitse pelätä soittajaa.
- Anonyymi
Varoitus täältäkin. Ei kannata luottaa Karin sanaan vaan valita joku muu tekemään hommat huolella.
- Anonyymi
Persoonanakin aika epämiellyttävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253534- 2543505
No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282024Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701706Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151419Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861241Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501169Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007